خبرگزاری کار ایران

در برج میلاد تهران برگزار شد؛

دریافت نشان طلای دفتر کار سبز موسسه انرژی اتریش توسط بهزیستی لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۱۳۵

اداره کل بهزیستی لرستان، از میان شرکت ها، بانک‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی کشور ، موفق به دریافت نشان طلای مدیریت سبز از دفتر کار سبز موسسه انرژی اتریش شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، در همایش روز هوای‌ پاک که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، اداره کل بهزیستی لرستان از میان شرکت ها ، بانک ها، موسسات دولتی و غیردولتی سراسر کشور ، موفق به دریافت لوح و نشان طلای مدیریت سبز از دفتر کار سبز موسسه انرژی اتریش شد.

اسداله حیدری مدیرکل بهزیستی لرستان درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: این شاخص‌ها شامل صرفه‌جویی در منابع طبیعی از قبیل آب، انرژی، کاغذ، جلوگیری از آلودگی های صوتی ، آلودگی هوا ، مدیریت پسماند و زباله های دفتری است.

حیدری خاطر نشان کرد: این اداره کل با همکاری انجمن مدیریت سبز ایران اقدام به اجرای شاخص ها و برنامه های دفتر کار سبز در سطح اداره کل کرد که پس از ممیزی و بازدیدهای کارشناسان انجمن مدیریت سبز ایران ، لوح و نشان طلای موسسه انرژی اتریش را بدست آورد.

شایان ذکر است شاخص‌های ارزیابی مدیریت سبز از سوی سازمان محیط زیست کشور تایید شده و بهزیستی لرستان از سال گذشته نسبت به جاری سازی این شاخص ها اقدام کرده است .

وی در پایان یاد آور شد: سلمان کریمیان معاون امور اجتماعی بهزیستی لرستان و عضو کمیته مدیریت سبز به نمایندگی از مدیریت بهزیستی لرستان این نشان را دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز