خبرگزاری کار ایران

همایش پیاده‌روی به مناسبت روز هوای پاک در پلدختر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۳۶۷

همایش پیاده‌رویی خانوادگی به مناسبت هوای پاک روز جمعه در شهر پلدختر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدختر، رییس اداره محیط زیست پلدختر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه برگزاری این همایش‌ها چه به صورت فراگیر و چه خانوادگی برای داشتن یک زندگی اجتماعی و مشارکتی بسیار لازم است گفت: حضور خانواده هادر مشارکت‌های اجتماعی باعث تلطیف فرهنگ عمومی شده و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند .

امیررضا محمدی‌نژاد با بیان اینکه ترویج تفکر پر رنگ کردن نقش خانواده‌ها در مشارکت‌های اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: با توجه به اینکه ورزش پیاده روی تاثیرات مثبت و به سزایی در زندگی انسان‌ها دارد ، ترویج این تفکر موجب کاهش آسیب ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می شود.

وی هدف از اجرای این همایش را آشنایی بیشتر شهروندان با مفاهیم هوای پاک محیط زیست سالم و زمینی عاری از آلاینده‌های زیست محیطی دانست و گفت: ترویج ورزش پیاده روی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی بسیار ضروری است و روز هوای پاک فرصتی برای تامل بیشتر در اهمیت نقش حیاتی و ضرورت بازنگری در برنامه ها و احساس مسوولیت همگانی بیشتر نسبت به مقوله حفظ محیط زیست و داشتن زمین پاک است .

محمدی‌نژاد افزود: امروزه متاسفانه زندگی ماشینی بر زندگی سنتی مردم غالب شده و دیگر مانند گذشته تحرکات بالا نیست که برای دوری از این حالت بایددر برنامه های مشارکتی بیشتر حضور پیدا کنیم . 

این مراسم پیاده روی با هدف تقویت روحیه ورزش از محل مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهر آغاز و تا اداره محیط زیست پلدختر ادامه داشت .

در پایان این همایش به قید قرعه به 44 نفر از افراد شرکت کننده در پیاده روی نیز هدایایی اهدا شد .

مردم استقبال بسیار خوبی از این همایش داشتند و تمامی اقشار و سنین مختلف برای پیاده روی آمده بودند .

آمبولانس، خودروهای آتش‌نشانی و خودروهای نیروی انتظامی و راهنمایی ورانندگی پلدختر در محل این همایش مستقر بودند . 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز