خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بروجرد مطرح کرد؛

کلاهبرداری پیامکی از داخل زندان با عنوان«باغدار نمونه»

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۸۷۷

اخیرا افراد سودجو و متخلف از طریق تماس تلفنی و پیامک به شهروندان اعلام می‌کنند که باغدار نمونه شده‌اند و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا درخرم آباد، سرهنگ علیرضا دلیری با بیان اینکه اخیرا افراد سودجو و متخلف، از طریق تماس‌های تلفنی و پیامک های ارسالی به شهروندان، برای رسیدن به اهداف شوم خود، از آنها کلاهبرداری می کنند، اظهار داشت: لازم است شهروندان در این خصوص اهتمام بیشتری نسبت به اینگونه تماس و پیامک ها داشته و بدون اطلاع قبلی خود را در دام کلاهبرداران و افراد سودجو گرفتار نکنند.

وی به نوعی از این کلاهبرداری تحت عنوان «باغدارنمونه شدن» توسط یکی از کلاهبرداران زندانی در زندان بروجرد اشاره کرد و تصریح کرد: چند روز پیش به دنبال شکایت یکی از کشاورزان بروجردی مبنی بر اینکه از وی کلاهبرداری شده، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی بروجرد، شخصی به عنوان مهندس جهاد کشاورزی با وی تماس و بیان داشته به عنوان باغدار نمونه انتخاب و برنده مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از جهاد کشاورزی شده، در این خصوص مبلغ دو میلیون ریال را به حساب کارشناس واریز کنید تا از باغ شما بازدید شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز