خبرگزاری کار ایران

برگزاری هفته دوم لیگ‌برتر جودوی بانوان کشور در لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۴۵۷

هفته دوم لیگ برتر جودو بانوان کشور 21 بهمن ماه سالجاری در استان لرستان برگزار خواهد شد.

 مریم بهاروند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد، با اشاره به این رقابت ها افزود: تیم لرستان با نام اسطوره لرستان در مسابقات شرکت می کند و بهترین بازیکنان در سطح کشور در این تیم حضور دارند.

وی با اشاره به ترکیب این تیم افزود: ترکیب تیم متشکل از چهار ورزشکار غیر بومی و مابقی از ورزشکاران بومی استان هستند.

بهاروند تصریح کرد: تیم اسطوره لرستان با ترکیب نسرین محمد صالحی،صدف بیرانوند، فاطمه ملک شاهی،طاهره  آذرپیوند ، نرجس اسد زاده، الهام بهرامی، معصومه جعفری، زهرا باقری، فاطمه برمکی، صبا کرمعلی، و چند بازیکن ذخیره در این دور از لیگ حضور دارد.

 سرمربی و مربی تیم جودوی بانوان لرستان با بیان اینکه 7 بازیکن تیم لرستان به اردوی انتخابی تیم ملی نیز دعوت شده اند، اظهار داشت: موفقیت در این رقابت‌ها تاثیر مستقیمی در انتخاب و دعوت ورزشکاران به اردوی تیم ملی محسوب می شود.

مریم بهاروند با اشاره به اینکه سال گذشته این تیم به دلیل عدم حمایت مالی و اسپانسر در مسابقات حضور نداشت، اظهار داشت: خوشبختانه امسال آرش میر اسماعیلی اسپانسری و حمایت مالی تیم را برعهده گرفته است و تلاش زیادی برای ماندن تیم در لیگ دسته برتر انجام داده است.

 وی با اشاره به اینکه تیم در خانه جودو استان و یک سالن خصوصی تمرینات مستمری انجام می‌دهد، افزود: خوشبختانه تیم مشکل مالی خاصی ندارد و تمرینات به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

بهاروند اظهار داشت: تیم لرستان 4 دوره در لیگ برتر مقام اول را به دست آورده است و این پنجمین حضور تیم در لیگ برتر است .

وی با اشاره به اینکه در رقابت‌های این هفته لیگ صدرنشین قطعی جدول مشخص خواهد شد، تصریح کرد: تیم اسطوره لرستان چهار دیدار مهم و حساس انجام خواهد داد و تیم‌های جودوی نهاوند، مقاومت بسیج و کات شاهرود رقیبان اصلی ما در این رقابت‌ها هستند.

به گزارش ایلنا، این رقابت ها با حضور تیم های مقاومت بسیج، لبنیات سهند تبریز، آکادمی جودو، تیم جودوی نهاوند، سپهر همدان، شرکت عمران شهر جدید گلبهار، اسطوره لرستان و کات شاهرود برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این رقابت ها در 9 وزن 40-، 44-، 48-، 52-، 57-، 63-، 70-، 78-، 78+و در رده سنی آزاد برگزار می شود.

در پایان هفته نخست این مسابقات که آذر ماه سال جاری برگزار شد، تیم اسطوره لرستان با 9امتیاز و تفاضل 14 صدر جدول را از آن خود کرده است.  

 سرمربی و مربی تیم اسطوره لرستان را مریم بهاروند و سرپرستی تیم را نرگس موسوی عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز