خبرگزاری کار ایران

مردم همیشه در صحنه لرستان حماسه‌ای دیگر آفریدند

امروز استان لرستان، همزمان با سراسر کشور در جشن بزرگ جمهوری اسلامی ایران و راهپیمایی 22 بهمن باز هم حضوری پور شور داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد؛ امروز استان لرستان، همزمان با سراسر کشور در جشن بزرگ جمهوری اسلامی ایران و راهپیمایی 22 بهمن باز هم حضوری پور شور دارند.

 حضور پرشور مردم خرم آباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر بر افتخارات مردم این دیار افزود، حماسه‌ای که در سرمای هوای رقم خورد ولی از عظمت حضور مردم کاسته نشد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از ایامی است که حضور مردم در صحنه متبلور می‌شود؛ راهپیمایی‌ای که در ۳۷  سال اخیر هر سال باشکوه تر از سال گذشته برگزار شده و به مثابه خاری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

مردم لرستان باز هم از همان ساعات اولیه صبح به میدان آمدند تا بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید میثاق کنند. بیعتی دیگر به رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران.

امروز مردم لرستان یک صدا شعارهای " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل" سر دادند تا به جهانیان جنایات بزرگ مستکبران را بار دیگر یاد آور شوند و بصیرت و ولایت مداری خود را نشان دهند.

از همان ساعات اولیه راهپیمایی، تمام اقشار جامعه شامل  ورزشکاران، دانش آموزان، دانشجویان، مردم، مسئولین، هنرمندان و.... باز هم پا به میدان حماسه نهادند و بار دیگر بر شعار" استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" تاکید کردند.

امروز مردم لرستان آمده‌اند تا وحدت خود را نشان دهند و بگویند تحریم و فشارهای ظالمانه غرب تاثیری بر همبستگی ملت ایران ندارد.

امروز با گذشت 37 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و عبور از پیچ های بزرگ تاریخی، مردم لرستان آمده اند بگویند که لحظه ای به عزت و اقتدار کشور پشت نخواهند کرد و می گویند " خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست".

مردم شهید پرور و همیشه در صحنه لرستان بار دیگر غیرت و تعصب خود را نسبت به امام انقلاب شکوهمندانه نشان دادند.

کد خبر : ۳۴۶۲۲۲