خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبر داد:

پیشرفت ۱۰ درصدی پروژه راه‌آهن دورود- خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۳۵۹

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان آخرین وضعیت پروژه راه آهن دورود _خرم آباد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درخرم آباد، شهرام ملکی درجمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های راهسازی لرستان در حوزه‌های مختلف این استان، افزود: هم اکنون حدود 225 کیلومتر پروژه چهارخطه از خرم آباد به شهرستان‌های مختلف استان در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه از این 225 کیلومتر هم اکنون 56 کیلومتر آماده بهره برداری است، عنوان کرد: این میزان پروژه چهار خطه آماده بهره‌برداری شامل محورهای خرم آباد به پلدختر، کوهدشت و نورآباد است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، اظهار داشت: چهار خطه خرم آباد به بروجرد نیز به طول 108 کیلومتر به طورکامل به بهره برداری رسیده است.

ملکی با اشاره به کریدور مرز بازرگان به بندر امام،تصریح کرد: خوشبختانه این کریدور از استان لرستان نیز عبور می‌کند.

وی ادامه داد: این کریدور از مسیر کرمانشاه، هرسین، نورآباد، خرم آباد به سمت آزاد راه خرمآباد - پل زال عبور می‌کند، گفت: عبور این کریدور مزایای زیادی به لحاظ اقتصادی و همچنین اجرای کمربندی شمالی خرم آباد با اعتبار تخصیص یافته برای استان خواهد داشت.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه این کمربندی به طول 24 کیلومتر اجرا می شود، افزود: کمربندی شمالی خرم آباد از سمت رباط به کمالوند اجرا می شود و سپس به آزاد راه خرم آباد - پل زال وصل می شود.

ملکی همچنین با تاکید بر اینکه هم اکنون پروژه‌های راهسازی لرستان در محورهای گرمسیری به طور کامل فعال هستند، اظهار داشت: همچنین اقدامات خاکبرداری در پروژه های واقع شده در محورهای سردسیری در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه آزاد راه خرم آباد - اراک، خاطر نشان کرد: این پروژه آزاد راهی به طول134 کیلومتر با پیشرفت مطلوبی در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه آزاد راه خرم آباد - اراک هم اکنون حدود 25درصد است، تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه طی سال‌های آینده به بهره برداری کامل می رسد.

ملکی همچنین به پروژه راه آهن دورود - خرم آباد،یاد آوری کرد: این خط آهن به طول 107 کیلومتر هم اکنون در حال اجرا است.

وی پیشرفت فیزیکی این خط آهن را حدود 10 درصد عنوان کرد و گفت: کارهای رفع معارضین محلی این پروژه صورت گرفته و هم اکنون این پروژه در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز