خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان خبر داد:

دستگیری جاعل میلیاردی اسناد ملکی

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۳۶۶

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان، از دستگیری کلاهبرداری که اقدام به جعل اسناد ملکی به ارزش 4 میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سرهنگ عباس نظری در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به جعل اسناد یک قطعه زمین کرده و قصد فروش آن را دارد، بررسی موضوع به ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی، تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی پلیس مشخص شد، متهم با جعل اسناد یک قطعه زمین کشاورزی به مساحت یک هکتار را به نام خود ثبت و قصد فروش آن را دارد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، خاطر نشان کرد: با محرز شدن این موضوع ، کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن تحت نظر قرار دادن متهم، وی را دستگیر و برای انجام بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.

نظری یاد آور شد: متهم در بازجویی‌های اداره پلیس به جعل اسناد ملکی به ارزش چهار میلیارد ریال و قصد فروش آن به شهروندان اعتراف و تحویل مراجع قضایی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: در زمان خرید ملک نسبت به بررسی مدارک مالکیت مورد نظر اقدام و پیرامون اصالت آن، تحقیقات لازم را از ادارات مربوطه به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز