خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات لرستان :

خبرجابجایی مسئولان اجرایی در برخی حوزه‌های انتخابیه لرستان صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۹۰۶

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: خبرجابجایی مسئولان اجرایی در برخی حوزه های انتخابیه لرستان صحت ندارد.

سید سعید شاهرخی شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد  گفت: شایعاتی مبنی بر جابجایی در برخی حوزه های انتخابیه استان مطرح شده است که ضمن رد این شایعه تاکید می کنیم فرمانداران شهرستان های استان همگی فرمانداران مجربی بوده و کار انتخابات را تا آخرین مراحل به نحو مطلوب انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: در بحث انتخابات نشاط بسیار خوب سیاسی در سراسر لرستان وجود دارد و طی بازدید امروز استاندار و ستاد انتخابات از شهرستان های مختلف استان شاهد نشاط سیاسی خوبی در سراسر استان بودیم.

شاهرخی تصریح کرد: تمامی عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در لرستان از آمادگی و هماهنگی کاملی  برخوردارند و مردم لرستان نیز آماده اند با حضور  پرشور در انتخابات هفتم اسفند حماسه ای دیگر خلق کنند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: فردا روز پایانی تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی است و تبلیغات کاندیداها از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات هفتم اسفند ممنوع خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ساعاتی قبل شایعاتی مبنی بر تغییر فرماندار شهرستان کوهدشت وانتصاب معاون عمرانی استانداری لرستان اصلانی به جای وی در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده بود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز