خبرگزاری کار ایران

غلامحسین کرباسچی:

آشتی ملی مجلسی می‌خواهد که هر روز نمایندگانش یقه رئیس‌جمهور را نگیرند

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۲۷۲

دبیرکل حزب کارگزاران جمهوری اسلامی و فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آشتی ملی مجلسی می‌خواهد که هر روز نمایندگانش یقه رئیس جمهور را نگیرند.

غلامحسین کرباسچی شامگاه چهارشنبه در حاشیه ائتلاف کاندیدا‌ها و هواداران اصلاح طلب شهرستان خرم آباد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا افزود: آنچه که من شاهد آن هستم از شور و اشتیاق مردم، فکر می‌کنم اصلاح‌طلبان و نمایندگانشان از شانس خوبی برخوردارند و می‌توانند تعداد قابل توجهی از کرسی‌های مجلس دهم را به دست بیاورند.

وی بزرگ‌ترین مصلحت کشور در شرایط کنونی را حرکت در جهت اصلاحات دانست و اظهار داشت: امیدوارم مجموعه نیروهای اصلاح طلب و حامی دولت بتوانند شرایط بهتری را برای کار منسجم دولت و مجلس فراهم کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که لیست و گزینه‌های مورد حمایت اصلاح طلبان در کشور و تهران را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: اصلاح طلبان در انتخابات دو نوع چهره دارند؛ چهره‌های توانمندی که می‌توانند به دلیل اشتهار و سابقه کاری رای بیاورند و چهره‌های جدیدی را نیز مطرح کردند که می‌توانند تغییر لازم را در مجلس ایجاد نمایند.

فعال و کنشگر سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: در واقع چهره‌های جدید در اردوگاه اصلاح‌طلبان برای فعالیت سیاسی و کار در مجلس معرفی شده‌اند که فرصتی مناسب برای اصلاح طلبی است.

وی اظهار داشت: این نیروهای جوان در مجلس که فرصتی مغتنم است شناخته می‌شوند که مطلوب و به نفع مجموعه اصلاحات است.

وی درباره اینکه دولت در چه شرایطی می‌تواند موفق‌تر عمل نماید، اظهار داشت: دولت در شرایطی می‌تواند در سیاست خارجی، مسایل فرهنگی، مسایل اقتصادی و موفقیت در برجام ادامه دهد که مجلسی همفکر و هم مسیر را در کنار خود داشته باشد، تا در نیل به اهدافش موفق شود.

فعالان سیاسی اصلاح طلب گفت: خوشبختانه گرایش گسترده‌ای به اصلاحات ایجاد شده است و نامزد‌ها سوگند خورده‌اند که در جهت اصلاحات گام بردارند.

غلامحسین کرباسچی در حمایت از کاندیداهای اصلاح‌طلب به لرستان سفر کرده است.

در آخرین ساعات از زمان قانونی و باقی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلام مراسمی با حضور غلامحسین کرباسچی، محمد رضایی رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، جمع کثیری از چهره‌های شناخته شده جریان اصلاح‌طلبی در لرستان با حضور دو کاندیدا و هوادارانشان در مسجد بعثت شهرستان خرم آباد برگزار شد.

شامگاه چهارشنبه شهرستان خرم آباد شاهد حضور پرشور هواداران جریان اصلاح‌طلبی در حمایت از دو کاندیدای اصلاح‌طلب آقایان بهزاد مومنی مقدم و محمد بیرانوندی بود.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه به طور همزمان برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز