خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان:

نمایشگاه صنایع‌دستی لرستان در محل «باغ گلستان» برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۶۱۶

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در محل باغ گلستان قلعه فلک الافلاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، غلامرضا سلیمانی روز دوشنبه درجلسه کارگروه گردشگری لرستان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام نوروز 95 در استان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این نمایشگاه صنایع دستی از ۲۶ اسفندماه امسال در غالب ۴۵ غرفه برپا خواهد شد.

وی افزود : در این راستا دو هزار تخت در راستای ارائه خدمات نوروزی در لرستان نیز تجهیز می شود.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: در حال حاضر لرستان دارای ظرفیت یک هزار و 370 تخت اقامتی است که با راه اندازی هتل عطر 35 تخت به این ظرفیت اضافه شده است.

وی از پیش بینی هتل آپارتمان ها در شهرستان های ازنا و کوهدشت برای اسکان مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: همچنین در راستای تسهیلات سفر نوروزی دو اقامتگاه روستای در خرم آباد و بروجرد و دو هتل آپارتمان در ازنا و کوهدشت و چند خوابگاه دانشجویی به این ظرفیت افزوده خواهد شد . 

سلیمانی بیان کرد : چهار کمپ اقامتی درتعطیلات نوروزی با همکاری شهرداری در شهرستان خرم آباد راه اندازی می‌شود و در سایر شهرستان‌ها با هماهنگی فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها در این راستا اقدام شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز