خبرگزاری کار ایران

با حضور ۲۰۰ ورزشکار

میر نصوری : آغاز المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه غرب کشور

مدیر شاهد و ایثار گر دانشگاه لرستان گفت: المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه غرب کشور با حضور 200 ورزشکار در دانشگاه لرستان آغاز شده است.

میر نصوری عصر روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد افزود: المپیاد برادران از 11 تا 14 اسفند ماه در 5 رشته فوتسال ، تنیس روی میز، شنا، شطرنج و دو و میدانی برگزار می گردد.

وی اظهار کرد: المپیاد خواهران نیز از 14 تا 17 اسفند در 5 رشته والیبال، شنا، شطرنج، دو و میدانی و تنیس روی میز برگزار خواهد شد.

 مدیر شاهد و ایثار گر دانشگاه لرستان از آمادگی تمام عیار دانشگاه لرستان برای برگزاری مسابقات در سطح بهینه خبر داد و اظهار کرد: در این دوره از مسابقات بیش از 200 ورزشکارسرپرست و مربی از دانشگاه‌های منطقه غرب حضور دارند.

میر نصوری گفت:تیم‌های شرکت کننده از دانشگاه‌های بوعلی‌سینا همدان، صنعتی همدان، رازی کرمانشاه، صنعتی کرمانشاه، ملایر، لرستان و کردستان هستند.

 مسئول اجرایی ستاد برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثار گر منطقه غرب کشور ، افزود: در حاشیه این المپیاد برنامه های فرهنگی من جمله بازدید از قلعه فلک الافلاک، دریاچه کیو، بام لرستان و همچنین برنامه‌های ورزشی فوق برنامه‌ای مانند استخر شنا برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است.

 المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثار گر منطقه غرب از 11 لغایت 17 اسفند به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۵۲۰۵۱