خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۵۰۸

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای 613 هزار نفر از مردم لرستان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، غلامرضا آقا میرزایی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان افزود: در ۹ ماهه سال گذشته ۳۰۷ هزار نفر تحت پوشش برنامه پیشگیری از اعتیاد قرار گرفتند در حالی‌که این رقم در مدت مشابه سال جاری به ۶۱۳ هزار نفر رسید.

آقامیرزایی با اشاره به اینکه طی امسال حدود یک میلیون نفر از جمعیت استان تحت پوشش آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد قرار گرفته اند، افزود: علاوه بر ۶۱۳ هزار نفری که طی امسال در بحث پیشگیری از اعتیاد آموزش دیده اند ۳۳۰ هزار معلم و دانش آموز نیز در این حوزه تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه لرستان یکی از موفق ترین استان‌ها در بحث برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای معلمان بوده است، اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد تنها مختص سال جاری نبوده بلکه قرار است هر سال تکرار شود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: شناسایی نقاط ضعف و قوت دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در استان مورد تاکید است .

وی اظهار داشت: در سال ۹۵ این طرح باید با جدیت بیشتری دنبال شود و همچنین برای رفع نقایص کتابچه تهیه شده برای آموزش معلمین یک تیم کارشناسی تشکیل می شود تا این کتاب تجدید چاپ شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های عضو کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد استان تا ۳۱ فروردین زمان دارند که برنامه های سال ۹۵ خود در بحث پیشگیری را اعلام کنند، تصریح کرد: لازم است که جلسات کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد از یکم تا پنجم هر ماه مرتبا برگزار شده و اعضاء کمیته در این جلسات حضور موثرتر داشته باشند.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان خانواده ها، محلات شهری و روستایی، محیط های آموزشی، محیط های کاری و محیط های رفاهی را کانون های هدف استان در بحث پیشگیری از اعتیاد دانست و گفت: بنا داریم متناسب با برنامه های دستگاه های عضو کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد استان دستور کارهای سال ۹۵ را تنظیم کرده و در این جلسات طرح کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز