خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

آمادگی لرستان برای پذیرایی و استقبال از حضور یک و نیم میلیون مسافر نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۰۵۶

استاندار لرستان گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته نوروز امسال پذیرای یک تا یک و نیم میلیون مسافر چه عبوری و چه با ماندگاری در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، هوشنگ بازوند عصر شنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در راستای پذیرایی از مسافران نوروزی امسال تاکنون 3 جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی ، 8 کمیته با مسئولیت مدیران کل و دبیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شده است.

وی  افزود:  هر کدام از کمیته ها در حال انجام وظایف خود هستند و 26 اسفندماه سالجاری آخرین جلسه این ستاد برگزار خواهد شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: وظیفه هر دستگاه در ستاد تسهیل سفرهای نوروزی به طور کامل مشخص شده است و آمادگی کامل برای استقبال یک تا یک و نیم میلیون مسافر چه عبوری و چه با ماندگاری در استان  را داریم.

بازوند کمبود هتل را یکی از مشکلات استان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر حدود هزار و 600 تخت هتل در استان کم داریم که با برنامه ریزی های انجام شده تا سه سال آینده این کمبود به طور کلی برطرف خواهد شد.

وی افزود: برای نوروز در پیش رو آموزش و پرورش مدارس، شهرداری ها نیز کمپینگ های لازم و اداره کل ورزش و جوانان نیز سالن های ورزشی و دستگاه های دارای مهمانسرا نیز مهمانسراهای خود را در اختیار مهمانان نوروزی قرار خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز