خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

ثبت‌نام بیش از 5 هزارنفر فارغ التحصیل دانشگاهی درسامانه ایران‌کارورز لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۲۳۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۵ هزار و ۵۵ نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی استان لرستان در سامانه "ایران کارورز" ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، علی آشتاب در جمع خبرنگاران، افزود: در 11 ماهه سالجاری هشت هزار و 410 نفر از جویندگان کار در مراکز کاریابی استان ثبت‌نام کردند که از این تعداد پنج هزار و 374 نفر مرد و سه هزار و 36 نفر زن بوده است.

وی اظهار داشت: تاکنون از تعداد جویندگان کار یکهزار و 629 نفر در بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات،دولتی و خصوصی مشغول به کار شده‌اند که بخش خصوصی و خدماتی بیشترین جذب نیرو را داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: 756 نفر از جویندگان کار نیز برای آموزش و کسب مهارت به مراکز فنی و حرفه‌ای معرفی شدند.

وی با بیان اینکه افرادی که به‌کارگیری شده 25 درصد دارای مهارت، 31درصد دیپلمه و 76.6درصد فاقد مهارت بوده‌اند بیان کرد: 198 واحد اقتصادی در سامانه ایران کارورز برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین واحدها در خرم‌آباد با 44 واحد و کمترین در دوره چگنی با یک واحد بوده است.

آشتاب خاطرنشان کرد: پنج هزار و 55 نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی در این سامانه ثبت‌نام کرده که توسط وزارت متبوع  و اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در حال بررسی و ساماندهی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز