خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم‌آباد:

صدور هر مجوزی جهت برپایی نمایشگاه بهاری بدون استعلام از بهداشت شهرستان ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۵۸۱

فرماندار خرم‌آباد گفت: صدور هر مجوزی جهت برپایی نمایشگاه بهاری بدون استعلام از بهداشت شهرستان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، حبیب‌اله خجسته پور در جلسه‌ شورای سلامت شهرستان خرم‌آباد که ظهر دوشنبه در سالن فرمانداری برگزار شد، خواستار نظارت و بازرسی هرچه بیشتر شبکه بهداشت شهرستان در محل ستادهای اسکان مسافرین نوروزی شد.

فرماندار خرم آباد افزود: بدون استعلام از بهداشت شهرستان صدور هر مجوزی جهت برپایی نمایشگاه بهاری ممنوع است و این امر مستلزم طی کردن مراحل قانونی است.

 وی‌ با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های بهاری در خرم‌آباد، اظهار داشت: بدون استعلام از بهداشت شهرستان صدور هر مجوزی جهت برپایی نمایشگاه بهاری ممنوع است و این امر مستلزم طی کردن مراحل قانونی است.

خجسته پور با مهم برشمردن موقعیت آبشار بیشه در جذب توریست به خصوص در ایام نوروز تأکید کرد: با توجه به پتانسیل بالای آبشار بیشه و مسافران نوروزی جهت بازدید در این منطقه می‌بایست شبکه بهداشت سپیددشت و بخشداری پاپی ضمن تبلیغ آب سالم در خصوص حمل و دفع پسماندها برنامه‌ریزی لازم را به عمل آورند.

 فرماندار خرم‌آباد نظارت بازرسین شبکه بهداشت را ضروری خواند و گفت: بازرسین شبکه بهداشت با همکاری محیط زیست، بخشداری پاپی و نیروی انتظامی علاوه بر ممانعت از حضور فروشندگان دوره‌گرد در معرفی ظرفیت‌های جذب توریست در استان و شهرستان خرم‌آباد عزم خود را جزم کنند.

قابل ذکر است در این جلسه در خصوص تدابیر لازم جهت اقامت مهمانان نوروزی، آبشار بیشه، مقابله با عرضه دام زنده در ورودی‌های شهر خرم‌آباد تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز