خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 95 در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۷۹۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 95 در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، محمدرضا صفی‌خانی در جمع خبرنگاران افزود: طرح ویژه نظارتی نوروز 95 در قالب 50 اکیپ ثابت و سیار از 15 اسفند تا 15 فروردین 95 به‌طور رسمی به عرضه و فروش اقلام پر مصرف و بازار سال نو نظارت خواهند داشت.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به استقرار 30 تیم بازرس در خرم‌آباد، تصریح کرد: کشیک نوروزی نیز در ایام تعطیلات مستقر شده و با هماهنگی به عمل آمده با اداره کل تعزیرات حکومتی خارج از نوبت رسیدگی و احکام صادر خواهد شد. 

 وی اظهار کرد: این تیم‌های نظارتی بر فعالیت واحدهای صنفی، خدماتی، رفاهی، گردشگری، اقامتی، جایگاه‌های سوخت، رستوران، هتل‌داران عمده‌فروشان، جایگاه‌های سوخت و حمل مسافر استان نظارت دارند. 

صفی‌خانی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی و گشت‌های مشترک که در ایام تعطیلات همراهی می‌کنند، اضافه کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی، بازرسان اصناف و بازار، تاکسی‌رانی، سازمان حمل و نقل، پایانه‌های، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، معاونت غذا و دارو است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: باتوجه به هاهنگی به عمل آمده واحدهای صنعتی از جمله تعمیرگاهه‌ای خودرو، قطعات یدکی، نانوایی‌ها، عمده فروشی‌های مواد غذایی و مراکز عرضه مرغ و گوشت قرمز با نصب بنر و پلاکارد در تعطیلات نوروز برای خدمت به مردم و مسافران نوروز فعال هستند.

وی گفت: هم‌استانی‌ها و مسافرین نوروز در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی، خدماتی از جمله کم فروشی، گرانفروشی احتکار، عدم درج قیمت یا عدم ارائه فاکتور با شماره تلفن 124 در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز