خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری خرم‌آباد خبر داد

اسکان رایگان بیش از چهار هزار خانوار در خرم آباد

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری خرم‌آباد گفت: از آغاز اجرای طرح نوروزی, تاکنون18 هزار و 997 مسافر نوروزی در قالب چهار هزار و 214 خانوار به صورت رایگان اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، هدایت الله دالوند در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، افزود: از این تعداد یک هزار و 607 نفر در قالب 346 خانوار مربوط به روز هشتم فروردین بوده است.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، چهار اقامتگاه موقت با ظرفیت 400 تخته چادر در بوستان‌های این شهر ایجاد شده است،اظهار کرد: در این راستا چهار ستاد اقامت گردشگران در پارک شریعتی، بوستان نسترن و پارک بانوان و پارک کیو در نظر گرفته شده است.

دالوند  با اشاره به تجهیز برخی اماکن عمومی شهرستان خرم‌آباد به‌منظور اسکان مسافران نوروزی عنوان کرد: ترمینال‌های شرق و شمال و ورزشگاه شهید بیرانوند برای برپایی چادرهای شخصی مسافران نوروزی در اختیار آن‌ها گذاشته‌شده است.

وی تصریح کرد: خدمات این اقامتگاه‌ها رایگان بوده و امکاناتی از جمله پتو و سایل گرمایشی نیز به مسافران ارائه می‌شود.

دالوند با اشاره به برنامه‌های فرهنگی تدوین‌شده برای گردشگران نوروزی در این استان خاطرنشان کرد: برگزاری تورهای گردشگری رایگان مستقر در پارک‌ها با حضور کارشناس میراث فرهنگی، اجرای برنامه‌های نمایشی، توزیع نشریه اخبار و اطلاعات و نقشه گردشگری لرستان و شهر خرم‌آباد در میان مسافران نوروزی ازجمله برنامه‌های انجام‌شده در طول اقامت گردشگران نوروزی تا به امروز بوده است.

به گفته وی فعالیت ستاد نوروزی شهرداری و راه‌اندازی دو ایستگاه ' بهارمالگه ' از 27 اسفند تا 14 فروردین است.

کد خبر : ۳۵۷۴۲۳