خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد:

ارائه خدمات متنوع بهزیستی به جامعه هدفی ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۵۳۶

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ارائه خدمات متنوع بهزیستی به جامعه هدفی ستودنی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میر عمادی در مراسم دیدار با  مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از معاونین سازمان بهزیستی لرستان افزود: ارائه خدمات متنوع بهزیستی به جامعه هدفی ستودنی است و در دین مبین اسلام به رفع مشکل نیازمندان و کمک به اقشار بی‌بضاعت توصیه و تاکید فراوان شده است و الحق و الانصاف بهزیستی در این زمینه هماهنگ، تخصصی و پیشرو است.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: وظایف و اقدامات بهزیستی با هیچ کلامی قابل توصیف نیست و هیچ تقدیری نمی‌تواند سپاسگزاری کامل از زحمات و خدمات آنها به حساب آید و بهای این اعمال شایسته و خیرخواهانه هرگز قابل تخمین با معیارهای مادی و معنوی نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان بهزیستی در خدمت رسانی به معلولان و جامعه هدف بهزیستی افزود سازمان بهزیستی وظیفه تسهیل‌گری امور برای مشارکت های مردمی را به عهده دارد و باید راه را برای مشارکت خیرین باز کند.

مدیرکل بهزیستی لرستان نیز ضمن تبریک سال نو به ایشان از حمایت های امام جمعه خرم آباد از اقدامات و عملکرد بهزیستی تقدیر و افزود: ما معتقدیم بسیاری از چالش ها و مشکلات را می توان با راه‌حل های فرهنگی برطرف کرد.

اسداله حیدری گفت: با سرلوحه قرار دادن توصیه‌ها و رهنمودهای جنابعالی در سال گذشته در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی گامهای بلند و قابل توجهی برداشته ایم. 

در این دیدار دکتر اسداله حیدری مدیرکل بهزیستی لرستان و جمعی از معاونین و مدیران ستادی با حضور در بیت امام جمعه با حجت الاسلام میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در استان دیدار و ضمن دیدار نوروزی گزارشی از عملکرد بهزیستی در سال 94 ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز