خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان خبر داد:

پرداخت مطالبات معوق کارگران پارسیلون خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۱۶۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: مدیریت شرکت پارسیلون قول داده که از اردیبهشت ماه پرداخت مطالبات معوقه را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، مهرداد غضنفری درحاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران، افزود: در خصوص شرکت پارسیلون جلسات متعددی داشتیم یک بخش مربوط به تامین حقوق معوقه کارگران بوده که مدیریت شرکت قول داده که از اردیبهشت ماه پرداخت مطالبات معوقه را آغاز کند.

وی بیان کرد: برای خروج از وضعیت فعلی شرکت پارسیلون باید تصمیم اساسی بگیریم و استاندار با جدیت پیگیر موضوع هستند و نشستی برای تعیین تکلیف خروج از این روند داشتیم.

غضنفری تصریح کرد: اعتقاد داریم اگر روندی که در 10 سال گذشته بوده به همین شکل باشد عدم تولید با ظرفیت مناسب، عدم اشتغال متناسب با ظرفیت اسمی که قرار بوده داشته باشد، عدم پرداخت مطالبات کارگران و نارضایتی پیش آمده بین مجموعه کارگران این واحد اثرگذار همچنان ادامه خواهد داشت و طی روزهای اخیر تعیین تکلیف خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان در رابطه با گلایه استاندار از واگذاری های غیراصولی در استان، اظهار داشت: حرف‌های استاندار کارشناسی شده است، ما وقتی در استان ظرفیتی را به کسی واگذار کنیم که اهلیت نداشته یا اینکه دستگاه های اجرایی مسیر فعالیت آن واحد را تسهیل نمی کنند و یا اینکه در تامین سرمایه کوتاهی می کنند و مشکلات سر راه تولید حل نمی شود.

غضنفری یادآوری کرد: مشکلات سر راه تولید ما در استان ناشی از کار غیرکارشناسی، کج سلیقگی و عدم تناسب آن ظرفیت با منابعی که باید در اختیار داشته باشد است.

وی عنوان کرد: ما نمی خواهیم این روند را حداقل در واحدهای ایجادی جدید داشته باشیم اما آنها را هم باید ساماندهی کنیم و به طور طبیعی چون سرمایه گذاری صورت گرفته و یک منبع مالی هزینه شده است نباید رها شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز