خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان چگنی به ایلنا خبر داد:

راه ارتباطی ۸ روستای شهرستان چگنی بر اثر سیلاب مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۲۶۶

فرماندار شهرستان چگنی گفت: بارندگی شدید سبب طغیان رودخانه‌ها و مسدود شدن راه ارتباطی ۸ روستای شهرستان دوره چگنی شده است.

قدرت‌الله ترابی‌نژاد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد اظهار داشت: به علت بارش شدید باران در ۲ روز گذشته تاکنون در این شهرستان پل‌های ارتباطی روستاهای بخش شاهیوند تخریب و راه ارتباطی ۸ روستای این بخش با شهرستان قطع شده است.

وی عنوان کرد: پل‌هایی آبان ماه سال گذشته به علت بارش شدید باران و سیلاب تخریب شده که اداره راه و شهرسازی به صورت موقت آنها را بازسازی کرده بود ، شب گذشته به علت بارش شدید باران مجدداً تخریب و راه ارتباطی بیش از ۳۵۰ خانوار در ۸ روستا را قطع کرده است.

وی با بیان اینکه بارندگی در شهرستان چگنی شدید است و مسیل‌ها و معابر این شهرستان دچار آب‌گرفتگی شده است، تصریح کرد: بر اثر بارندگی شدید رودخانه‌ها طغیان کرده و خسارت‌هایی واردشده است که پل‌های موقت این شهرستان تخریب و ارتباط تعدادی از روستاها قطع‌ شده است که در حال حاضر بارندگی اجازه باز شدن راه‌ها را نمی‌دهد.

فرماندار چگنی عنوان کرد: در حال حاضر راه ارتباطی هشت روستای بخش شاهیوند مسدود شده که امکانات جهت بازگشایی راه‌ها به مناطق منتقل‌ شده اما بارندگی شدید اجازه بازگشایی نمی‌دهد.

وی بیان کرد: در مسیرهایی که پل‌ها تخریب‌ شده سطح آب بالا است و امکان بازگشایی وجود ندارد که باید بارندگی تمام و سطح آب پایین بیاید تا عملیات بازگشایی مسیرها انجام شود.

فرماندار شهرستان چگنی اظهار داشت: درحال حاضر کار امدادرسانی به این روستاها آغاز شده و اداره راه و شهرسازی استان لرستان ماشین‌آلات سنگین خود را مستقر کرده تا مجدد این پل‌ها را احیا کنند.

 ترابی‌نژاد افزود: همچنین بر اثر رعد و برق، یکی از پست‌های برق دوره چگنی دچار حادثه شده و بیش از یک میلیارد تومان به آن خسارت وارد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز