خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی لرستان

برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت روان در هفته سلامت

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: در هفته سلامت دوره‌های آموزشی سلامت روان برای مددجویان تحت پوشش این نهاد برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایلنا در خرم آباد، اسدالله حیدری با اشاره به برنامه‌های اداره کل بهزیستی لرستان در هفته سلامت افزود: برگزاری رایگان دوره‌های آموزشی عمومی سلامت روانی از جمله این برنامه‌ها است و این دوره‌ها با محوریت مهارتهای زندگی، مهارتهای ارتباطی، آموزش پیش از ازدواج، زندگی خانواده و روابط زوجین برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته سلامت در استان از یکم تا هفتم اردیبهشت ما امسال با محوریت سلامت روانی - اجتماعی در سطح استان برگزار می‌شوند، اظهار داشت: این برنامه‌ها در مراکز منتخب تحت نظارت بهزیستی در شهرستان‌های مختلف استان لرستان برگزار می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی لرستان تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره رایگان در مراکز و دفا‌تر مشاوره حضوری دولتی، بازدید از مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت روانی و اجتماعی از سوی مسئولان، هماهنگی با همه مراکز خدمات رایگان در خصوص عدم دریافت وجه را از دیگر برنامه‌ها و اقدامات بهزیستی لرستان در هفته سلامت است.

به گفته روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان کلیه هم استانی‌ها جهت کسب اطلاع از نحوه و آدرس مراکز ارائه دهنده خدمات به ادارات بهزیستی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

کد خبر : ۳۶۳۲۱۳