خبرگزاری کار ایران

کارگردان برجسته سینما و تلویزیون:

سعید سلطانی مجموعه تلویزیونی سحرخیزان را مهمان خانه‌ها می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۵۶۲

کارگردان سینما و تلویزیون از پخش مجموعه تلویزیونی باعنوان سحرخیزان در شبکه‌ملی خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سعید سلطانی عصر روز چهارشنبه در حاشیه بخش استانی چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در جمع خبرنگاران افزود :به زودی مجموعه تلویزیونی سحر خیزان که در مراحل مقدماتی تهیه قرار دارد در تلویزیون پخش می شود .

وی اظهار داشت: همچنین سومین بخش سریال تلویزیونی ستایش نیز در حال طی مراحل اداری قرار دارد.

 سلطانی تصریح کرد: عمده مشکلات کارگردانان تلویزیون و سینمای ایران با مدیریت صحیح و تا پتانسیل و نیروهای قابل و کاردان برطرف می شود .

کارگردان برجسته سینما و تلویزیون با بیان اینکه به عنوان یک فیلم ساز شما نباید مدیحه گوی کسی باشید ولی واقعیت ها را روشن بگویید، تصریح کرد: سینما و تلویزیون به عنوان یکی از قدرتمند ترین رسانه ها مطرح بوده و جریان و فرهنگ می سازد.

وی با بیان اینکه مدیریت درست وبرنامه ریزی کلان سمت دهی و جریان دهی مناسب تری در این راستا ایجاد خواهد کرد ، افزود:تلویزیون در سال های گذشته نشان داده است که در جذب مخاطب روند درستی را در پیش گرفته است .

 وی با اشاره به اینکه نوع نگاه نسل جوان فیلم ساز باید تربیت شود٬ گفت: بسیاری از کسانی که جایزه گرفته اند از جشنواره بخشی را که جهت می دهند در فیلم هایشان بخش هایی است که ضعف ها و کاستی های کشور گفته می شود.

سلطانی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا تا کنون فیلمی راجع به قوم لر و زادگاه خود نساخته است گفت: ساخت چنین فیلمی برای من به عنوان یک کارگردانی که تعصب دارم نسبت به اقلیم خود یک وظیفه است.

وی با بیان اینکه البته بخشی از این موضوع در مجموعه «خانه ای در تاریکی» اتفاق افتاد٬ تصریح کرد: عمق فرهنگی منطقه آنقدر زیاد است که با یک فیلم قابل گفتن نیست.

این کارگردان لرستانی سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه سهم ساخت یک فیلم در مورد قوم لر پیش من محفوظ است٬ افزود: این وظیفه بر گردن من است و در اولین فرصتی که پیش آید قصه ای کارآمد تر از مجموعه « پس از باران» راجع به استان خودم می سازم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز