خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان مطرح کرد:

ضرورت احداث مراکزی تحت عنوان 'شهربانو' در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۵۶۶

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان بر ضرورت احداث مراکزی تحت عنوان 'شهربانو' در استان لرستان اشاره کرد و گفت: این مراکزباید با هدف ساماندهی مناطق حاشیه نشین و رسیدگی به بانوان این مناطق ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، لیلا سلاح‌ورزی با اعلام این خبر افزود: در مراکز حاشیه‌نشین استان هیچ مجتمع تفریحی برای بانوان وجود ندارد و یکی از گروه‌هایی که در استان دچار مشکل شده‌اند بانوان بد سرپرست یا زنان‌مطلقه جوان هستند که آسیب‌های جدی آنها را تهدید می‌کند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با بیان اینکه بانوان بیشترین قربانیان آسیب‌های اجتماعی هستند، اظهار داشت: تاوان و پیامدهای منفی این آسیب ها را زنان خانواده متحمل می‌شوند.

سلاح‌ورزی به وجود دو مرکز مشاوره در سطح استان اشاره کرد و گفت: این مراکز در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد بوده که مشاوره‌های پیش از ازدواج و پیش از طلاق ارائه می‌دهند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان خواستار افزایش مراکز مشاوره استان شد و ادامه داد: لازم است با ایجاد مراکز مشاوره در شهرهای کوهدشت، نورآباد و دورود تعداد آنها از دو مرکز به 5 مرکز افزایش یابد.

سلاح‌ورزی تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار باید مرود توجه و حمایت جدی قرار گیرند و مراکز شهربانو در مناطق حاشیه نشین عامل مهمی در تقویت زیرساخت های فکری، فرهنگی و اجتماعی این قشر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز