خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد

آمادگی کامل نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد برای برقراری امنیت در دور دوم انتخابات مجلس

نیروی انتظامی خرم‌آباد آمادگی کامل برای برقراری امنیت در دور دوم انتخابات مجلس را دارد و با اقتدار کامل برگزاری انتخابات و صحت آن را رصد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد سرهنگ حسین نجفی صبح روز جمعهبا اعلام این خبر افزود:نیروی انتظامی خرم‌آباد آمادگی کامل برای برقراری امنیت در دور دوم انتخابات مجلس را دارد و با اقتدار کامل برگزاری انتخابات و صحت آن را رصد می‌کنند.

وی اظهار داشت: تمام صندوق‌های اخذ رأی در حوزه انتخابیه این شهرستان توسط نیروهای انتظامی کنترل و تحت پوشش قرار گرفته‌اند، تا در صورت مشاهده هرگونه بی‌نظمی و ناامنی‎های احتمالی جلوگیری و برخورد کنند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد ادامه داد: خوشبختانه یک روز قبل از برگزاری انتخابات دور دوم شهرستان خرم‌آباد در امنیت کامل به سر می‌برد و نیروهای انتظامی در سراسر شهرستان حضور فعالی دارند، این در حالی است که در روزهایی که تبلیغات آزاد بوده است، ما حضور برخی از چهره‌های ملی را در خرم‌آباد داشته‌ایم که با تدابیر اندیشیده شده از سوی فرماندهی انتظامی استان و شهرستان هیچ گونه ناامنی وجود نداشته است.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: نیروهای یگان ویژه در شهرستان خرم‌آباد نیز با تمام توان آمادگی لازم را برای برخورد با هر گونه ناامنی احتمالی دارند، زیرا این نیروها از توان رزمی بالایی برخوردارند.

وی بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم یک ارزش‌ برای جامعه ما به حساب می‌آید، بنابراین نیروی انتظامی به عنوان برقرارکننده نظم و امنیت در جامعه آمادگی لازم برای صیانت و حراست از صندوق‌های اخذ رای و آرا مردم را دارد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به اینکه مردم این شهرستان همواره در دفاع از نظام و انقلاب حضور پررنگ و تاثیرگذاری داشته و دارند، گفت: مردم خرم‌آباد از شعور سیاسی بالایی برخوردارند و وظیفه ما همواره برقراری نظم و امنیت برای این مردم است.

سرهنگ نجفی افزود: انتظار ما از همه مردم این شهرستان این است که حضور پررنگی در انتخابات فردا همانند دور اول اتنخابات با لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری داشته باشند، زیرا انتخابات یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر : ۳۶۵۹۶۳