خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان:

۲۵ درصد اشتغال‌زایی در استان لرستان توسط کمیته امداد انجام شده است

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: ۲۵ درصد از کل اشتغال‌زایی ایجاد شده در استان لرستان در سال ۹۴ توسط کمیته امداد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، جاسم محمدی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: کمیته امداد در طول عمر 37 ساله خود با نفس مسیحایی که امام راحل در آن دمید همواره به افراد محروم و نیازمند خدمت کرده است.

وی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل کمیته امداد در استان لرستان تمام فکر و ذهن خود را برای تحقق برنامه‌های مدنظر مقام معظم رهبری به‌کار می‌گیرد و تلاش می‌کند تا با خروج از تحریم و رکود به افق 1404 و اهداف پیش‌بینی شده برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان آگاهی‌سازی خانواده‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در سال 95 برشمرد و بیان کرد: سال گذشته در زمینه پیشگیری از اعتیاد 379 کارگاه آموزشی توسط کمیته امداد برگزار شد که 9 هزار و 117 نفر در آن شرکت کردند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی به مددجویان هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و تمام افراد تحت پوشش با ایجاد شرایط لازم می‌توانند از این تسهیلات در جهت توانمندسازی خود استفاده کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: سال گذشته 25 درصد از مجموع ایجاد اشتغال در استان لرستان بر دوش کمیته امداد قرار گرفت که خوشبختانه توانستیم سهم 25 درصدی خود از کل اشتغال لرستان را محقق کنیم.

کد خبر : ۳۶۹۴۷۴