خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

شهردار جدید شهر دورود معرفی شد

مراسم معارفه شهردار جدید شهر دورود صبح امروز با حضور معاون عمرانی استانداری لرستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، صبح امروز مراسم معارفه شهردار دورود با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در سال اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی دورود برگزار و از زحمات عزت‌الله چراغی شهردار پیشین این شهر تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حجت‌الاسلام رضا حقیان امام جمعه شهرستان دورود، محمد اصلانی معاون عمرانی استانداری لرستان، هرمز نصیری مدیرکل امور شهری استانداری، یعقوب بختیاری معاون فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دورود و جمعی از مدیران این شهرستان حضور داشتند.

منصور خسروی که از ابتدای سال به عنوان سرپرست سکان شهرداری دورود را در دست داشت امروز با دریافت حکم خود رسما به عنوان شهردار دورود معرفی شد.

حسن امیدیان رئیس شورای شهر دورود در این مراسم با بیان اینکه شورای شهر دورود در پی حفظ حقوق شهروندان است، اظهار داشت: همواره در طول مدت خدمت شورای شهر تمام اعضا به دنبال ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان بوده‎ایم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند، اظهار داشت: اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم ناظر بر عملکرد شهرداران هستند، شهردارانی که در طول عمر این دوره شورا تمام تلاش خود را برای توسعه شهر و رفاه شهروندان و زیبایی شهر و ارائه خدمات بهینه به کار گرفته‌اند.

رئیس شورای شهر دورود ضمن تقدیر از تلاش‎های عزت‌الله چراغی شهردار پیشین دورود خاطرنشان کرد: برای منصور خسروی شهردار جدید شهر دورود آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم بتواند با عملکرد خود پاسخ اعتماد اعضای شورای شهر دورود را داده و موجبات رضایتمندی شهروندان دورودی را فراهم آورد.

کد خبر : ۳۷۴۱۱۶