خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

تجلیل از شش واحدتولیدی نمونه در عرصه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان لرستان

شش واحد تولیدی نمونه در عرصه رعایت حقوق مصرف کنندگان لرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، ظهر سه شنبه همایش تجلیل از برترین‌های رعایت حقوق مصرف کنندگان در لرستان با حضور معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان و تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان برگزار شد.

 

در این مراسم معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت و معدن گفت: ظرفیت‌های موجود در قانون حمایت مطلوب است و بیشترین شکایات مربوط به اقلام پرمصرف در حوزه خودرو بوده که کمتر از 3 هفته رای نهایی آنها اعلام می‌شود.

وحید منایی عنوان کرد : کمتر از یک‌ ساعت به شکایات مصرف‌کننده تهرانی که از طریق سامانه 124 تماس می‌گیرند، رسیدگی می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: در بحث کالاهای مصرفی نظیر لاستیک، لوازم خانگی، خودروهای وارداتی و... شکایات مربوطه در سریع‌ترین فرصت به آنها رسیدگی می‌شود.

منایی افزود: این سازمان در راستای حمایت از حقوق تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان آیین‌نامه اجرایی بررسی سریع به شکایات را اجرا کرده است.

رضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در این مراسم اظهار داشت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور مدت ۱۴ سال است که در استان های مختلف از واحدهای تولیدی برتر در حوزه رعایت حقوق مصرف کنندگان تقدیر می کند اما تا کنون در لرستان از واحدهای برتر در این حوزه تجلیل نشده بود.

وی با بیان اینکه تعداد واحدهایی که به حقوق مصرف کنندگان اعتقاد دارند در لرستان کم نیست، افزود: سال گذشته دو کمیته پشتیبانی و فنی در سازمان صنعت و معدن لرستان شکل گرفت و پی گیر شناسایی واحدهای برتر حوزه رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند که در نهایت شش نفر از بین این واحدها انتخاب شد.

گفتنی است در این مراسم از رضا جعفری مدیرعامل شرکت سنگ سازان لرستان، احمد ساکی مدیرعامل شرکت گوهرشفا و فریدون رحمانی مدیرعامل شرکت سیمان دورود تقدیر شد.

دیگر رعایت کنندگان برتر حقوق مصرف کنندگان در این مراسم محمد ضیایی مدیرعامل شرکت صنایع پزشکی و بهداشتی افرند، وزیری مدیرعامل شرکت داروسازی اکسیر و علی ویسکرمی مدیرعامل الکل سازی و مواد غذایی ویسیان بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر : ۳۷۴۱۲۱