خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست:

دومین مانور اطفای حریق در لرستان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۲۸۶

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از اجرای دومین مانور اطفای حریق در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، مهندس مهرداد فتحی‌بیرانوند در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما احتمال بروز آتش‌سوزی در عرصه‌ها افزایش می‌یابد، همچنین امسال بارندگی قابل توجهی در استان داشته‌ایم که باعث ایجاد پوشش گیاهی متراکم در طبیعت شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا با هماهنگی‌هایی که به عمل آمده است دومین مانور اطفای حریق با حضور مدیران کل حفاظت محیط زیست اصفهان، چهار محال و بختیاری، مرکزی و همدان در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‎‎‎‎آباد برگزار می‌شود.

فتحی بیرانوند یادآور شد: این مانور همزمان در سه استان فارس، لرستان و ایلام فردا یکشنبه برگزار می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه در این مانور 15 دستگاه اجرایی و 5000 نیرو شرکت می‌کنند، تصریح کرد: هدف از این مانور ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها جهت اطفای حریق و ارتقای آمادگی دستگاه‌های مربوطه است.

وی اظهار کرد: حدود 600 میلیون تومان برای خرید تجهیزات اطفای حریق در استان اختصاص داده شده است که با توجه به گستردگی منطقه مقدار خیلی زیادی نیست و باید آن را بیشتر کرد.

فتحی بیرانوند با اشاره به تاثیر مانور سال گذشته در اطفای حریق گفت: در حال حاضر آتش‌سوزی در مناطق تحت مدیریت کاهش یافته است.

به گفته این مسئول در مانور امسال از یک دستگاه بالگرد اطفای حریق نیز استفاده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز