خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد:

کارخانه پارسیلون خرم‌آباد به یک سرمایه‌گذار دیگر واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۶۶۴

استاندار لرستان از واگذاری پارسیلون به سرمایه‌گذار دیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، هوشنگ بازوند پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت کارخانه پارسیلون خرم آباد و مشکلات موجود در این واحد اشاره کرد و اظهار داشت: برای رسیدگی به مشکلات پارسیلون روز دوشنبه در تهران جلسه ای قرار است برگزار شود.

وی با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و جلساتی که قرار است برگزار شود مشکل کارخانه پارسیلون خرم آباد به زودی حل می‌شود، گفت: مقرر شده که این کارخانه به یک سرمایه‌گذار دیگر واگذار شود و سرمایه گزار فعلی خلع ید خواهد شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه ما به صراحت اعلام می‌کنیم که کارخانه پارسیلون باید از سرمایه گذار فعلی آن گرفته شود، گفت: این امر به این دلیل بوده که سرمایه‌گذار فعلی این کارخانه به تعهدات خود عمل نکرده است.

بازوند با بیان حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان تاکنون برای رفع مشکلات کارخانه پارسیلون به سرمایه‌گذار آن پرداخت شده است، عنوان کرد: این در حالی است که اقدامی تاکنون از سوی سرمایه‌گذار صورت نگرفته و تاکنون در این زمینه فرصت سوزی شده است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذار این کارخانه می توانست خیلی زودتر از حالا اقدامی در راستای رفع مشکلات آن انجام دهد، گفت: ما همواره به دنبال تعیین تکلیف این کارخانه بوده ایم و اما برخی افراد مرتب از سرمایه گذار این کارخانه حمایت می کردند و ما را به مجلس می کشاندند.

استاندار لرستان تصریح کرد: به طور قطع جمع بندی ما این است که کارخانه پارسیلون از سرمایه گذار فعلی آن خلع ید شود.

این سخنان هوشنگ بازوند در حالی مطرح می شود که از حدود ۱.۵ تا دو سال گذشته همواره شاهد اعتراضات کارگران پارسیلون خرم آباد به دلیل نپرداختن حقوق، بیمه و ... آنها از سوی سرمایه گذار در محل استانداری بوده ایم و امید می‌رود این وعده استاندار لرستان برای تعیین تکلیف این واحد اقتصادی و رفع مشکلات کارگران آن تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز