خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان مطرح کرد:

اجرای پنج پروژه اقتصاد مقاومتی در استان

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۹۱۹

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از اجرای پنج پروژه اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، دکتر سید علی نادر دهقانی الوار در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی لرستان پنج پروژه اقتصاد مقاومتی را اجرا خواهد کرد، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل راه‌اندازی پنج شرکت دانش‌بنیان، راه‌اندازی مجتمع فرآوری گیاهان دارویی، مرکز آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی کوهدشت و مرکز پژوهشی-درمانی درمان ناباروری در استان است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مجتمع فرآوری گیاهان دارویی جزو برنامه‌های مصوب جهاد دانشگاهی کشور است و اعتبار خوبی نیز به آن تخصیص‌یافته است، گفت: برای راه‌اندازی این مجتمع نیازمند فضای فیزیکی هستیم و در صورت همکاری لازم استان برای آن تا پایان سال 95، 50 درصد این پروژه مهم راه‌اندازی می‌شود.

عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: یک میلیارد تومان اعتبار برای راه‌اندازی مرکز آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی در شهرستان کوهدشت اختصاص‌یافته است و تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر دهقانی‌الوار در ادامه با اشاره به اینکه راه‌اندازی شعبه‌ای از مرکز پژوهشی- درمانی رویان جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی جهاد دانشگاهی لرستان در سال 95 است، اظهار کرد: رویان از افتخارات علمی کشور بوده که جهاد دانشگاهی لرستان نیز موفق به اخذ مجوز راه‌اندازی شعبه‌ای از آن در استان شده است.

وی با بیان اینکه پژوهشگاه رویان تنها در چند استان کشور دارای شعبه است، ادامه داد: راه‌اندازی این شعبه مستلزم تامین فضای فیزیکی در حدود 5000 مترمربع از سوی استان است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان یادآور شد: مذاکراتی با دانشگاه لرستان برای خرید ساختمان مورد توافق صورت گرفته و ارزیابی کارشناسی قیمت نیز انجام شده است و امیدواریم استان همکاری لازم را برای انجام آن بعمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز