خبرگزاری کار ایران

در اقدامی متهورانه صورت گرفت؛

نجات جان دختر جوان توسط بسیجی لرستانی

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۵۴۳

دختر جوانی که توسط یک شرور مسلح به سلاح سرد گرفتار شده بود توسط بسیجی لرستانی نجات یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بروجرد، وقتی صدای فریادهای دختر جوانی که در کوچه‌ای خلوت به دام یک شرور مسلح به سلاح سرد افتاده بود به داد‌خواهی بلند شد، جوان بروجردی به نام "ایمان دلیران" که در طبقه دوم یک خانه در همان کوچه و با زبان روزه خود را برای صرف افطاری آماده می‌کرد، با رسانیدن خود را از بالکن طبقه دوم ساختمان به درون کوچه پرتاب کرد تا به یاری دختر بی‌پناه بشتابد.

این جوان رعنا و ورزشکار به خاطر فاصله زیادی که حیاط منزل بین بالکن طبقه دوم و کوچه داشت در بین زمین و آسمان پای این جوان به سنگ بالای در حیاط برخورد کرد و پس از افتادن درون کوچه، استخوان‌های دو پا و انگشتان و استخوان یک دستش دچار شکستگی شدید شد.

ایمان دلیران در همان حال هم به یاری دختر مظلوم شتافت و شرور مسلح به سلاح سرد که حضور این بسیجی مخلص را به مانند شیری غُران در صحنه مشاهده کرد، چاره‌ای جز فرار ندید و با موتور سیکلت خود در مقابل شجاعت ایمان، بزدلانه گریخت.

 ایمان دلیران عضو فعال گردان امام حسین(ع)  بسیج بروجرد که تصویر عموی شهیدش را در دست دارد  در گفت و گو با خبرنگاران می‌گوید: شهدای قهرمان و گران‌قدر، به ما یاد دادند که برای دفاع از تمامیت سرحدات کشور عزیز و جان و مال و ناموس هموطنان باید از جان خود بگذریم.

او می‌افزاید: وقتی فریادهای دختر جوان را شنیدم که برای رهایی از دستان یک شرور در‌خواست کمک می‌کرد، به یاد آوردم که دین و مذهب ما در این‌گونه موارد به ما یاد داده که باید به کمک مظلوم بشتابیم.

ایمان دلیران در ادامه ضمن ابراز خرسندی از این که توانسته به یاری مظلومی بشتابد، می‌گوید: خواسته ما بسیجیان و جامعه حزب‌الله این است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری، مسئولان و روسای ارشد شهر به فکر امنیت و رفاه مردم باشند و در رابطه با حمایت از مردم در مقابل اشرار به شدت هر چه تمامتر و بدون ترحم، با این برهم زنندگان نظم اجتماع برخورد کنند.

این جوان دلاور بروجردی با اشاره به مجروح شدن خود در حمایت از یک دختر همشهری در مقابل یک شرور می‌گوید: کاری که من انجام دادم در مقابل حماسه شهدای گران‌قدری به مانند شهید "ماشالله شمسه" که برای دفاع از مردمی مظلوم جان خود را فدا کرد، بسیار کمرنگ است، اما لازم است مسئولان و روسای محترم شهر بدانند که ما مردم به سهم خودمان در صحنه هستیم، لازم است این عزیزان هم حضورشان برای رفاه مردم را پر رنگ‌تر کنند تا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم که در کوچه‌های شهر و استان ما برای یک دختر جوان و نجیب توسط یک شرور از خدا بی‌خبر مورد اهانت قرار گیرد.

ایمان دلیران که واقعاً مانند شهرتش "دلیر" است در خاتمه نیز تاکید دارد با همین مجروحیت سختی که برایم پیش آمده، باز هم هر جا به وجود من برای دفاع از مظلومین احتیاج باشد حضور پیدا خواهم کرد و سر سوزنی از کمک به هم نوعانم که به یاری من احتیاج داشته باشند کوتاه نخواهم آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز