خبرگزاری کار ایران

مدیر مسکن و ساختمان، راه و شهرسازی لرستان:

۱۲ هزار واحد مسکن مهر لرستان هنوز اجرایی نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۵۵۹

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: از مجموع تمام واحدهای مسکن مهر استان تعداد ۱۲ هزار و ۶۸۱ واحد باقی مانده است.

به گزارش روز شنبه خبرنگارایلنا در خرم آباد، فرشاد رضایی در جلسه شورای مسکن استان با موضوع بررسی وضعیت مسکن مهر شهرستان دلفان، اظهار داشت: برای تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر در استان از سازمان ملی مسکن توانسته ایم حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جذب کرده و حدود ۳۲ میلیارد تومان یارانه دریافت کنیم که از این مقدار ۱۷ میلیارد تومان برای مسائل زیربنایی هزینه شده است.

وی به تعیین تکلیف پنج هزار واحد مشکل دار مسکن مهر در استان اشاره کرد و گفت: تا کنون پنج مسجد در سایت های مسکن مهر استان پیش بینی شده که اکثر آن ها آماده بهره برداری بوده و دو مجتمع آموزشی نیز در دست ساخت بوده که میزان پیشرفت فیزیکی آن ها بالای ۹۰ درصد است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه از مجموع تمام واحدهای مسکن مهر استان تعداد ۱۲ هزار و ۶۸۱ واحد دیگر باقی مانده است، عنوان کرد: از این تعداد هزار و ۹۱۸ واحد مشکل دار و رها شده و دو هزار و ۴۵۸ واحد فاقد متقاضی بود.

رضایی اضافه کرد: حدود ۸۵۶ واحد از واحدهای مشکل دار استان دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۱۵ درصد هستند که برای رفع مشکل آن ها موفق شدیم تعدادی از آن ها را به پیمانکاران جدید واگذار کرده و ۲۹۶ واحد دیگر را از طریق خیرین کمیته امداد تعیین تکلیف کنیم و ۲۰۶ واحد مشکل دار دیگر باقی می‌ماند که یا باید پیمانکار جدی آن را گرفته یا به تعاونی و دستگاه اجرایی واگذار شود.

وی گفت: پروژه‌هایی که در حد پی بوده امکان ادامه کار در آن ها عملا وجود نداشته و طبیعتا به سازمان ملی زمین و مسکن داده خواهد شد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: ۸۵۶ واحد مشکل دار دیگر مسکن مهر استان زیر ۱۰ درصد پیشرفت دارند که از این پس در شورای مسکن مطرح نخواهند شد و از ظرفیت تبصره ۱۹ ماده واحده بودجه امسال به عنوان آورده افزایش سرمایه بانک مسکن برای تعیین تکلیف آن‌ها استفاده خواهد شد.

رضایی به تهیه تیزر تبلیغاتی برای واگذاری و فروش واحدهای فاقد متقاضی مسکن هر در استان اشاره کرد و گفت: این تیزر تبلیغاتی از شبکه افلاک پخش شده و بنرهایی نیز در این خصوص در سطح شهر نصب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز