خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

آغاز ثبت‌نام یازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۸۷۲

مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون کار رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: ثبت‌نام یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر از شانزدهم خرداد آغاز و تا پایان روز 31 تیرماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

مهدی آل‌کثیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد با اعلام این مطلب افزود: کارآفرینان، پیشگامان نوآوری و تحول اند و از طریق تشخیص فرصت‌ها ارزش آفرینی کرده و با رفتار نوآورانه خود رشد مستمر برای کسب و کار و پویایی برای اقتصاد کشور به همراه می‌آورند.

وی اظهار داشت: بدین منظور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از برگزاری 10 دوره جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر ملی و استانی در نظر دارد با بهره گیری از تجارب گذشته، یازدهمین دوره را نقطه عطفی در انتخاب الگوهای اقدام و عمل قرار دهد و در این راه با تلفیق علم و تجربه، کارآفرینان اثر گذار را برگزیده و با معرفی آنها به جامعه از ایشان تقدیر به عمل آورد.

وی تصریح کرد: لذا از تمامی افراد و شرکت هایی که خود را واجد شرایط کارآفرینی می ­دانند دعوت می ­شود از تاریخ یکشنبه 16 خرداد لغایت پنجشبه 31 تیر 1395 به سایتwww.karafarinanebartar.ir  مراجعه و فرایند ثبت نام را تکمیل کنند.

به گفته وی متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اداراه کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و ادارات تابعه در شهرستان‌ها و یا به نشانی "خرم آباد، خیابان انقلاب، انتهای خیابان رازی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان مراجعه نمایند.

همچنین متقاضیان نیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های  33229804  و 33229806 تماس حاصل نمایند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز