خبرگزاری کار ایران

ستاد رسیدگی به مشکلات ازدواج‌جوانان تصویب کرد؛

پرداخت وام ازدواج 10 هزار زوج لرستانی تا پایان شهریورماه

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۵۳۰

استاندار لرستان گفت: بانک های استان لرستان مکلفند تا پایان شهریور ماه وام ازدواج 10 هزار زوج را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد ویژه رسیدگی به مشکلات پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان با بیان اینکه میزان این تسهیلات یک‌صد میلیون ریال است، افزود: برای پرداخت وام ازدواج 100 میلیون ریالی یک‌هزار و 440 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و بانک‌ها موظف به تامین این اعتبار هستند.

وی اظهار داشت: سه‌شنبه هفته‌جاری در جلسه‌ای که به همین منظور با برخی مسئولان از جمله مدیرکل بانک‌مرکزی در تهران برگزار می‌شود مشکلات و موانع این پرداخت‌ها بررسی خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان نیز در این جلسه گفت: تعداد 11 هزار و 780 نفر در این استان تا ابتدای خرداد 95 در سامانه وام ازدواج ثبت‌نام کرده بودند که این میزان هم اکنون به 13 هزار و 410 نفر رسیده است.

سید سعید شاهرخی اظهار داشت: بنا بر آخرین آمار سایت بانک‌مرکزی بر اساس اعتبارات مشخص شده برای هر بانک سهمی لحاظ شد که آن زمان مبنای پرداخت وام ازدواج برای هر زوج سه میلیون تومان بود.

وی گفت: برای هر کدام از بانک‌ها سهمیه‌ای در نظر گرفته شده که تاکنون برخی به تعهدات خود عمل کرده‌اند و برخی همکاری نداشته‌اند.

وی افزود: در یک ماه گذشته هزار و 72 فقره وام ازدواج با میزان سه میلیون تومان توسط بانک‌های استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز