خبرگزاری کار ایران

معرفی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۷۴۱

منوچهر ططری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد ، علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور در حکمی منوچهر ططری را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان لرستان منصوب کرد.

مراسم تودیع منوچهر ططری با حضور فیصل حسنی معاون اداری مالی عمرانی در پیام نور لرستان برگزار شد .

منوچهر ططری دکترای تربیت بدنی دارد و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور استان لرستان است. وی پیش از این مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه پیام نور لرستان بود.

ططری همچنین بیش از 12 سال است پاره و تمام وقت تربیت بدنی را در دانشگاه تدریس می‌کند و مدیر گروه علوم انسانی هم بوده است. گفته می شود  ططری فردی اصلاح طلب است.

پیش از این محمدرضا جعفری از سال 91 مسئولیت ریاست پیام نور استان لرستان را برعهده داشت. منوچهر ططری پیش از این به عنوان عضو هیات علمی گروه تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد در این دانشگاه مشغول خدمت بود.

در حال حاضر حدود 30 هزار دانشجو در 9 مرکز و واحد دانشگاه پیام نور در شهرستان های خرم آباد ، بروجرد ، دورود ، ازنا ،الیگودرز ، پلدختر ، الشتر و نورآباد تحصیل می کنند. 75 رشته تحصیلی در مراکز این دانشگاه تدریس می شود. 122 عضوعضو هیات علمی تمام وقت نیز با دانشگاه پیام نور لرستان همکاری دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز