خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

کشف محموله اسباب بازی میلیاردی در خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۷۴۳

جانشین فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کانتینر حامل بار اسباب بازی خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در خرم آباد خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سرهنگ علی احمدی‌تبار در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق  کالا و ارز پلیس آگاهی استان در راستای اجرای طرح ها و مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق با استقرار در آزاد راه خرم آباد - اندیمشک حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کانتینر را توقیف کردند .
 
وی در ادامه افزود : ماموران در بازرسی خودرو توقیفی 40 هزار و 775 عدد اسباب بازی خارجی قاچاق فاقد مجوز قانونی ، بارگیری شده در استان های جنوبی به مقصد تهران را کشف کردند .
 
جانشین انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری راننده متخلف، گفت : کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را پنج میلیارد ریال اعلام کردند .
 
احمدی تبار با اشاره به این که قاچاق کالا از جهات گوناگون ، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند، گفت : پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کند .

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ، مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت ، نسبت به برخورد با مجرمان و متخلفان ، اقدام لازم صورت گیرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز