خبرگزاری کار ایران

علی‌پناهی:

لرستان دارای برنامه کلان و نظام‌یافته در راستای اقتصاد مقاومتی نیست

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۶۱۸

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری لرستان گفت: لرستان دارای برنامه کلان و نظام یافته در راستای اقتصاد مقاومتی نیست

 به گزارش ایلنا، مهران علی‌پناهی در کارگروه اقتصادی اتاق‌فکر در دانشگاه لرستان افزود: اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش اقتصاد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

وی اظهار داشت: انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی فرصتی مطلوب در جلب نگاه و دیدگاه های دولت به این استان است که به طور حتم برکاتی برای این استان به همراه دارد .

وی افزود: در این راستا نهایت استفاده از نگاه و دیدگاه دولت در برنامه اقتصاد مقاومتی وظیفه مدیران و مسئولان این استان است چراکه عدم استفاده از این برنامه در حقیقت فرصت سوزی غیر قابل جبرانی در لرستان خواهد بود .

علی پناهی گفت: اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در استان لرستان نیازمند تیم اجرایی توانمند و متخصص است که این برنامه نیز در استان دچار نقص و عدم کارآیی نشود.

وی اظهار کرد: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در لرستان طرح‌های عادی و معمولی دستگاه‌های اجرایی بالای 60 درصد استان است که با اقتصاد مقاومتی تطبیق شده‌اند.

علی‌پناهی تاکید کرد: این طرح‌ها توسط دستگاه‌های اجرای در سامانه نیپاد ثبت شده‌اند که در قالب جداول اقتصاد مقاومتی تدوین و نظارت می شوند .

وی افزود: در راستای بهره گیری مطلوب و هرچه بیشتر از اقتصاد مقاومتی در این استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی مسئولان و مدیران باید چند گام جلوتر از سطح کلان کشوری باشد.

علی‌پناهی گفت: نظارت بر این طرح‌ها باید به صورت نظام مند و تدوین شده انجام شود و ستاد فرماندهی علمی و دقیق در این راستا تشکیل شود .

وی اظهار کرد: اهمیت اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه باید تبیین شود و این در حالی است که مقام معظم رهبری سال‌های گذشته بر این مهم بسیار تاکید داشتند و دولت نیز امسال ستاد فرماندهی را تشکیل داده است.

وی بیان کرد: پرداختن به اقتصاد مقاومتی باید در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دنبال شود و تبیین و جامع‌نگری شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز