خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی در دانشگاه علامه طباطبایی؛

سرپرست جدید دانشگاه‌های فرهنگیان استان لرستان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۷۱۴

طی مراسمی حسین پیریایی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه‌های فرهنگیان لرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سرپرست دانشگاه‌های فرهنگیان لرستان شامگاه چهارشنبه طی مراسمی در محل دانشگاه علامه طباطبایی لرستان با حضور معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و ... معرفی شد.

در این مراسم از زحمات فروزان ادیب فر با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد و حسین پیریایی به عنوان سرپرست دانشگاه‌های فرهنگیان لرستان معرفی شد.

 سرپرست جدید مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: دانشگاه فرهنگیان با تنگناهای مالی مواجه است و برای رفع تنگناهای مالی دانشگاه فرهنگیان 12 پیشنهاد را به سازمان مرکزی ارائه کرده ایم.

وی افزود: یکی از اولویت های پیشرو ایجاد سامانه اطلاع رسانی برای شناسایی تخصص و تجربیات کارکنان و همچنین تعداد دانشجویان است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های ضمن خدمت معلمان با محوریت دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و اجاره دادن فضاهای دانشگاه از جمله پیشنهادات ارائه شده برای رفع تنگناهای مالی در دانشگاه فرهنگیان است.

سرپرست جدید مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان لرستان تصریح کرد: مدیریت مشارکتی ازدیگر اولویت هایی است که باید به صورت ویژه به آن توجه نمود، چون با مدیریت مشارکتی بهتر می‌توانیم به مشکلات دست پیدا کنیم و به راهکارهای رفع آنها برسیم.

وی افزود: در شهرهای مختلف استان لرستان تدریس کرده ام و شاهد فقر و محرومیت های مردم استان بوده ام؛ اما با وجود این فقر مردم استان با عزت و قناعت زندگی می کنند.

حسین پیریایی دارای دکتری مدیریت آموزشی و ۲۴ سال سابقه کار در آموزش و پرورش بوده و در این مدت علاوه بر تدریس در مراکز آموزشی بیش از ۱۵ سال در مراکز دانشگاهی تدریس کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز