خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد:

رسانه‌ها با انتشار اخبار مفید می‌توانند هزینه توسعه لرستان را سبک کنند

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۹۱۸

استاندار لرستان گفت: رسانه‌ها با انتشار اخبار مفید می‌توانند هزینه توسعه لرستان را سبک کنند و اگر دولت توجه ویژه‌ای به لرستان دارد ماحصل زحمات اصحاب رسانه بوده است.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایلنا در لرستان، هوشنگ بازوند در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که با همکاری مشترک استانداری لرستان و خانه مطبوعات استان در هتل جهانگردی خرم‌آباد برگزار شد، افزود: حضور سرمایه گذاران در استان لرستان بسیار مناسب است و این مسئله مدیون تلاش مضاعف خبرنگاران با کادر اجرایی دولت در استان لرستان است.

وی اظهار داشت: در این راستا فرهنگ‌سازی بسیار مناسبی در استان لرستان برای حضور سرمایه‌گذاران در استان لرستان فراهم شده است که خبرنگاران در گسترش و تعمیم این فرهنگ عملکرد بسیار مثبتی داشته اند .

خبر خوش استاندار لرستان به اصحاب رسانه

استاندار لرستان خبر خوش این مراسم را به اهدا هدیه به خبرنگاران اختصاص داد و اظهار داشت: پرداخت وام قرض‌الحسنه 2 میلیونی به 100 نفر از خبرنگاران استان به منظور کمک به خبرنگاران انجام خواهد شد.

وی افزود: به مدیران استان هم تذکر می‌دهم که از رسانه‌ها شکایت نکنند مشروط بر این‌ که اخلاق کاری توسط رسانه‌ها رعایت شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این‌ که لرستان سال پرکاری را خواهد داشت، افزود: به مدیران اتمام‌ حجت کرده‌ایم که سال پرکاری را خواهیم داشت، ولی سالی است که با سرعت نمی‌توانیم عقب‌ماندگی‌های لرستان را جبران کنیم.

استاندار لرستان با بیان این‌ که خبرنگاران نقش بسزایی در پرکاری مدیران دارند، گفت: منعکس کردن صحبت‌هایم به هیات دولت توسط خبرنگاران صورت گرفته است لذا اگر دولت توجه ویژه‌ای به لرستان دارد ماحصل زحمات اصحاب رسانه بوده است.

بازوند همچنین خبرنگاران لرستان را دارای مملو از عشق به عمران و آبادانی استان  لرستان دانست.

استاندار لرستان گفت: زمانی که دولت‌ها پول داشته باشند به‌راحتی می‌توان از آن‌ها اعتبار گرفت اما زمانی که پول نباشد بایستی از سرمایه‌گذاران خواهش کنیم که پول وارد استان کنند.

وی با بیان این‌ که بعضی از رسانه‌ها می‌گویند استاندار در پروژه‌ها شریک است و 50 درصد سود می‌برد، ابراز داشت: از این حرف‌ها به من بزنید اما به مدیران دستگاه نزنید ولی شک نکنید دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، دادستان و مردم هوشیار هستند و اجازه‌ی چنین اقداماتی را نمی‌دهند.

استاندار لرستان تصریح کرد: اگر مدیران جرأت صحبت با سرمایه‌گذاران را نداشته باشند مرگ توسعه را شاهد خواهیم بود.

بازوند در بخشی از سخنان خود در رابطه با توجه ویژه دولت به لرستان بیان داشت: ریاست جمهور اولین استانداری را برای ملاقات فرا خواند، استاندار لرستان بود، این ملاقات شامل حدود یک ساعت و نیم گفتگو بود که نتیجه‌های مثبتی را در پی داشت و خواهد داشت.

وی افزود: معاون اول رئیس‌جمهور هم تا کنون 3 مرتبه به لرستان سفرکرده و اکثر وزرا و معاونین محترم ریاست‌جمهور هم به لرستان برای پیگیری و مشکلات آمده‌اند که این آمدورفت‌ها نشان از توجه ویژه دولت به لرستان است.

حاشیه ها:

 این مراسم در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد و استاندار لرستان و معاونینش با رویی گشاده و خندان قبل از ورود به سالن با تعدادی از خبرنگاران و فرزندان آن‌ها عکس یادگاری گرفت.

 استاندار به دلیل سفر به تهران نتوانست با خبرنگاران شام را صرف کند، به همین دلیل بعد از مراسم جلسه را ترک کرد اما معاونین وی برای صرف شام حضور داشتند و با خبرنگاران روی یک میز شام خوردند.

همچنین عکس‌‌های یادگاری خبرنگاران با مسئولان و همکاران‌شان در کنار بنر روز خبرنگار تا نیم ساعت بعد از اتمام مراسم ادامه داشت!

بر خلاف مراسم روز گذشته که توسط اداره ارشاد برگزار شد و بسیاری از خبرنگاران  مراسم تجلیل ارشاد را با تعابیری همچون مراسم تحقیر خبرنگار و .. می دانستند و برای حضار خسته‌کننده بود، این مراسم آبرومندانه و مورد رضایت خبرنگاران قرار گرفت.

گزارش از سجاد آریان پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز