خبرگزاری کار ایران

گامی دیگر در تحقق شعار تدبیر و امید؛

راه‌اندازی خانه احزاب در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۷۶۶

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: به عنوان نخستین استان در کشور به زودی خانه احزاب در استان لرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، سید سعید شاهرخی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان لرستان افزود: در حال تشکیل خانه احزاب در استان هستیم و امیدواریم اولین استانی باشیم که خانه احزاب را افتتاح می‌کند و امیدواریم خانه‌احزاب جایگاهی قدرتمند و تاثیرگذار برای احزابی باشد که می‌خواهند در چارچوب قانون فعالیت کنند. 

وی اظهار داشت: در گذشته شاهد واگرایی شدید در زمینه اجتماعی و سیاسی در کشور بودیم طوری‌که تحمل گروه‌های سیاسی و اجتماعی نسبت به هم به حداقل ممکن رسیده بود تا جایی‌که شاهد تقابل رئیس دولت و مجلس قبل در یکی از جلسات مجلس بودیم.

شاهرخی تاکید کرد: همچنین بعد از اتفاقات سال ۸۸ فضای بسته‌ای در کشور ایجاد شده بود که با درایت و تیزبینی رهبر انقلاب در نوروز ۹۲ و تاکید بر حضور همگان در انتخابات خرداد فضا دگرگون شد.

 وی با اشاره به اینکه در بیان عملکرد دولت اطلاع‌رسانی درستی انجام نشده، اظهار داشت: طی سه سال گذشته تحولات زیادی در استان ایجاد شده و شاهد موفقیت‌های زیادی در استان لرستان بوده‌ایم طوری‌که همه به این امر واقف هستند مگر عده‌ای که چشمان خود را بسته و نخواهند خدمات دولت را ببینند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان اظهار داشت: در شرایط کنونی منهای دو سر جریان تندرویی که همواره برای مسیر حرکت کشور ایجاد مزاحمت می‌کنند همه اقشار در حال کمک به دولت و کارکردن هستند.

وی تصریح کرد: همان‌هایی که همیشه از شلوغ کردن و بداخلاقی‌های سیاسی نفع می‌برند باز هم با نزدیک‌شدن به جریان انتخابات شروع به کار کرده‌اند و احتمالا در ماه‌ها و روزهای آینده شاهد بداخلاقی‌های آنها باشیم لذا همگی باید هوشیار بوده تا در فضایی خوب و با نشاط سیاسی و اجتماعی به استقبال برگزاری دو انتخابات مهم در ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ برویم.

شاهرخی با بیان اینکه تاکید دولت بر این است زمینه‌ای فراهم شود تا همه افراد در چارچوب قانون در ستادهای انتخاباتی حضور داشته و فعالیت کنند، افزود: همگان باید در عرصه سیاسی حضور داشته باشند و احزاب را باید قویا حمایت کرده و مسیر فعالیت آنها را باز کنیم اما بداخلاقی‌های سیاسی را بر نمی‌تابیم. 

وی تصریح کرد: سال‌جاری 195 واحد صنعتی راکد در این استان احیا می‌شود و در مجموع 661 پروژه کوچک و بزرگ در قالب طرح‌های اقتصادی مقاومتی طی سال‌جاری و سال آینده در استان لرستان اجرا می‌شود.

شاهرخی عملکرد دولت‌یازدهم در لرستان را مثبت ارزیابی و اظهارکرد: طی سه سال گذشته دولت تنها در حال آواربرداری اقتصادی بوده اما برخی‌ها دنبال سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم هستند در حالی‌که هیچ‌کس از مایوس‌کردن مردم حتی کسانی که عامل ناامیدی هستندسودی نمی‌برد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: مدیری در استان حق ندارد خلاف واقعیت‌ها را برای مردم بیان کند چون رویکرد دولت مبتنی بر صداقت و شفافیت است.

شاهرخی تلاش در راستای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم را خیانت دانست و افزود: هر کسی که به کشت و صنعت خرم آباد قدم می‌گذارد متحول می‌شود اما از کسانی می‌شنویم که 600 شغل ایجاد شده در فاز اول این شرکت، شغل پایدار نیستند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها چشم خود را برابر پیشرفت‌هایی که طی سه سال اخیر دولت داشته بسته‌اند، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم دولت‌یازدهم در شرایطی اداره کشور را به دست گرفت که از حیث اقتصادی با تورم 42 درصدی، رکود و انسداد و از حیث سیاسی نیز با یک واگرایی سیاسی مواجه بود.

وی با بیان اینکه برخی‌ها عامل کشیده شدن دیوار بی اعتمادی بین مردم و مسئولان هستند، افزود: هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم آنهایی که از رواج بداخلاقی‌های سیاسی نفع برده باز هم اشاعه بداخلاقی‌ها را شروع کرده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: باید با نشاط سیاسی به سمت برگزاری انتخابات حرکت کنیم. دولت نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا همه جریانات سیاسی در چارچوب قانون در انتخابات شرکت کنند.

شاهرخی در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ اولویتی بالاتر از هزینه در امر اطلاع‌رسانی عملکرد دولت در استان وجود ندارد، اضافه کرد: شاید افرادی وجود دارند که نمی‌خواهند عملکرد دولت بیان شود.

وی بر ضرورت اجرای برنامه‌های پانزده‌گانه پیش‌بینی شده در هفته دولت تاکید کرد و افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب و سرکشی از مددجویان کمیته‌امداد و بهزیستی از جمله برنامه‌هایی هستند که باید طی هفته دولت توسط دستگا‌ه‌های اجرایی برگزار شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان در بخش دیگری از اظهارات خود به برگزاری هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در تهران اشاره کرد و گفت: در این هفته داشته‌های فرهنگی و اقتصادی استان معرفی می‌شوند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه دستاوردهای مختلف دستگاه‌های اجرایی استان لرستان در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و دیگر حوزه ها همزمان با برگزاری هفته فرهنگی و اقتصادی برپا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز