خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد:

لرستان بهشت سرمایه‌گذاری است

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۷۳۸

استاندار لرستان گفت: استان لرستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری بوده و بهشت سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در همایش هفته فرهنگی لرستان، هوشنگ بازوند در همایش اقتصادی که با حضور، مسئولان کشوری و وزرا ، 300 سرمایه‌گذار و صاحب نظر در لرستان در بوستان گفت و گو برگزار شد، افزود: یکی از برنامه‌های مد نظر برای تحقق اقتصاد مقاومتی در لرستان برگزاری همایش هفته فرهنگی و اقتصادی است که دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی در این نمایشگاه در معرض دید مردم قرار می گیرند.
 
استاندار لرستان بیان داشت: در این همایش اقتصادی ظرفیت‌ها و فرصت های سرمایه گذاری و همچنین مزیت‌های استان لرستان را به سرمایه گذاران معرفی کردیم.
 
وی گفت: تعداد زیادی از وزرا نیز از این همایش در هفته فرهنگی لرستان بازدید کردند و این امر در نهایت منجر به انعقاد تفاهمنامه‌های همکاری برای سرمایه‌گذاری در لرستان می‌شود. 
 
وی افزود: در این هفته، 300 تا 400 سرمایه گذار برای معرفی ظرفیت‌ها و فرصت های سرمایه گذاری و جاذبه های استان لرستان در قالب 70 غرفه نمایشگاهی حضور یافته اند. 
 
 علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در همایش فعالان اقتصادی که به مناسب هفته فرهنگی استان لرستان در بوستان گفت و گو تهران برگزار شد، افزود: برای حضور و سرمایه گذاری افرادی که در لرستان سرمایه گذاری کنند، فرش قرمز پهن می کنیم. 
 
وی اظهار داشت: اکنون در یک شرایط جنگ اقتصادی قرار داشته و خوشبختانه حلقه های متعدد زنجیره طولانی اقتدار ملی ما بسیار قدرتمند بوده و به نظر می رسد، حلقه ضعیف حلقه اقتصاد است که وجود چنین شرایطی نیز دلایل مختلفی دارد که نمونه بارز آن را می توان تحریم های تحریم های متعدد دانست که اکنون در یک مقابله برای گشودن آنها هستیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان اظهار داشت: اکنون شاهد تلاش جدی و شبانه روزی استاندار لرستان بوده که در همان ابتدا اعتقاد زیادی به اصول اقتصاد مقاومتی داشته اند.

وی تصریح  کرد: درست است که عظم آمریکایی ها عدم موفقیت کشورمان در این عرصه بوده، اما بدون تردید در جنگ اراده ها با در نظر داشتن شرطهایی ملت ما پیروز خواهند شد.

بروجردی اظهار داشت: حتما باید بستر سازی کرد، استان لرستان از نظر ظرفیت های ایرانگردی و جهانگردی ظرفیت های ویژه ای داشته اما در زمینه زیرساخت ها ضعیف هستیم.

این مقام مسئول افزود: در هیچ استان دیگری وزرا پیگیری های کنونی را ندارند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود. اکنون کسانی که در دوران جنگ تحمیلی ایستادند, امروز با همان شدت در عرصه سازندگی تلاشگر هستند.

 به گزارش ایلنا، نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفتگوی تهران برپا شده است و لرستانی ها با برپایی غرفه های متنوع فرهنگی و اقتصادی، ظرفیت های مناسب خود را به پایتخت نشینان ارائه می کنند. 

نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و فرهنگی استان لرستان با برگزاری آیین های سنتی و محلی تا روز جمعه در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران ادامه دارد. 

علاقه مندان می توانند از ساعت 17 تا 23 از برنامه های متنوع هفته فرهنگی اقتصادی استان لرستان در بوستان گفتگو واقع در بزرگراه شهید چمران دیدن کنند. 

گزارش از سجاد آریان پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز