خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان خرم‌آباد مطرح کرد:

خبرنگاران پیشرو هفته فرهنگی لرستان بودند

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۱۶۰

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: خبرنگاران پا به پای مسئولان در برگزاری این هفته فرهنگی کار کردند و پیشرو این مراسم بودند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایلنا مستقر در مراسم هفته فرهنگی لرستان، حبیب الله خجسته پور در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفت وگوی تهران اظهار داشت: خبرنگاران پیشرو هفته فرهنگی لرستان بودند و در مواقعی خبرنگاران پیش قدم تر حضور داشتند و توانستند پیام اصلی این همایش را به گوش مردم برسانند.

وی با تشکر از اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران حاضر در این همایش افزود: خبرنگاران پا به پای مسئولان در برگزاری این هفته فرهنگی کار کردند و در کشور و استان نظاره گر بازتاب برنامه های اقتصادی و فرهنگی این هفته بودیم و بازتاب مثبت آن را در جامعه مشاهده کردیم .

وی در خصوص ظرفیت‌های این هفته فرهنگی اظهار داشت: حضور سرمایه گذار در استان نیازمند شناخت آنان از ظرفیت های استان است و با برگزاری این برنامه ها قطعا سرمایه گذاران با اشتیاق بیشتری در لرستان حضور خواهند یافت.

فرماندار شهرستان خرم آباد افزود: تبادل فرهنگی یکی از مسائل مهم است که می تواند در راستای معرفی ظرفیت ها و توانایی های استان موثر باشد.
 
حبیب اله خجسته‌پور گفت: برگزاری هفته فرهنگی در شناخت سرمایه های لرستان و معرفی ظرفیت‌های لرستان قطعا موثر بوده است. 

فرماندار خرم آباد تصریح کرد: برگزاری این هفته فرهنگی در شناخت سرمایه های لرستان قطعا موثر بوده است.

  وی در پاسخ به این سئوال که چرا از ابتدا در برنامه های هفته فرهنگی حضور نداشته است، گفت: با توجه به اینکه اکثر مدیران استانی در نمایشگاه حضور داشتند و از طرفی نمی‌خواستیم برنامه‌های معمول استان مختل شود بنابراین در استان بودم و جلساتی از جمله جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان را برگزار کردیم.

وی اظهار داشت: پس از آنکه استاندار و مدیران به استان برگشتند اجازه دادند که ما در نمایشگاه حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز