خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز لرستان مطرح کرد:

اجرای طرح گازرسانی به 61 روستای لرستان همزمان با هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۱۵۸

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: همزمان با هفته دولت طرح گازرسانی به 61 روستای استان لرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، حشمت الله شمس خرم‌آبادی در جمع رسانه‌های گروهی استان لرستان با اعلام این مطلب افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، تعداد روستاهای بهره مند از گاز در استان به بیش از 830 روستا خواهد رسید. 

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح‌ها سه هزار و 400 خانوار ساکن در این 61 روستا می‌توانند امسال به جمع مشترکان گاز اضافه شوند. 

شمس خرم آبادی اظهار کرد: برای اجرای طرح‌های هفته دولت بیش از 80 میلیارد ریال هزینه شده است. 

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: طی سه سال اخیر طرح گازرسانی به حدود 500 روستای استان اجرا شده است.

شمس خرم آبادی با بیان اینکه طرح گازرسانی به روستاها اولویت نخست شرکت گاز استان است، اظهار داشت:  در همین راستا طرح گازرسانی به بیش از 240 روستا در حال اجرا است.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها طی سه سال اخیر بیش از 2 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در کشور بین 60 تا 65 درصد است، اظهار داشت: هم اکنون این میزان از 39 درصد در ابتدای سال 92 به 67 درصد افزایش یافته و با بهره‌برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی تا پایان خرداد 96 به 75 درصد خواهد رسید.

گازرسانی به سه شهر، 500 روستا و 346 واحد صنعتی لرستان در سه سال اخیر

مدیرعامل شرکت گاز لرستان همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد دولت در حوزه گاز لرستان گفت: طی سه سال اخیر، دولت یازدهم طرح گازرسانی به سه شهر، 500 روستا و 346 واحد صنعتی استان را اجرا و افتتاح کرده است.

وی اظهارداشت: در این راستا 830 روستا از مجموع یک‌هزار و 200 روستای حائز شرایط، گازرسانی شد و با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی به یک‌هزار روستا می رسد.

وی اجرای طرح گازرسانی به سه شهر، 500 روستا و 346 واحد صنعتی لرستان طی سه سال اخیر را دستاورد مهم دانست و افزود: از مجموع دو هزار و 860 روستای استان، یک‌هزار و 530 روستا جمعیت بالای 20 خانوار دارند که از این تعداد، یک‌هزار و 200 روستا قابلیت گازرسانی دارند. 

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: از مجموع دو هزار و 860 روستای استان، یکهزار و 530 روستا جمعیت بالای 20 خانوار دارند که از این تعداد، یک هزار و 200 روستا قابلیت گازرسانی دارند.

طلب 950 میلیارد ریالی شرکت گاز از مشترکین

شمس خرم‌آبادی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 448 هزار مشترک شامل، 427 هزار مشترک خانگی، 18 هزار و 600 مشترک تجاری و 2 هزار و 900 مشترک صنعتی در لرستان وجود دارد و مطالبات شرکت گاز از این تعداد، 950 میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار کرد: در حال حاضر این شرکت 300 تا400 میلیارد ریال به پیمانکاران و تامین کنندگان کالا بدهکار است.

شمس خرم آبادی یکی از مشکلات اصلی پیش رو در حوزه گازرسانی را معارضان دانست و گفت: یک چهارم اعتبارات این حوزه در راستای جلب رضایت معارضان هزینه می شود.

وی ادامه داد: 100 درصد طرح های گازرسانی از زمین های کشاورزی عبور می کند که بسیاری از هزینه ها و وقت شرکت گاز در راستا جلب رضایت این افراد برای عبور لوله از اراضی آنها است.

به گزارش ایلنا در این مراسم از زحمات خبرنگاران تجلیل و قدردانی شد و همچنین بنا به اقدام خلاقانه روابط عمومی شرکت گاز لرستان از صحبت‌های مدیرعامل شرکت گاز لرستان سئوالی مطرح و به قید قرعه به تعدادی از خبرنگاران جوایز ویژه اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز