خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت کشتی استان لرستان:

موفقیت کشتی گیران لرستان دور از انتظار نبود

رئیس هیئت کشتی استان لرستان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، استفاده از کادر مربیگری توانمند و تمرینات مناسب، موفقیت کشتی‌گیران لرستان دور از انتظار نبود.

حمید والی‌زاده در حاشیه مسابقات لیگ برتر کشتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد، افزود: اولین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی کشور به میزبانی لرستان و در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم آباد به تاریخ 10و 11 شهریورماه سال‌جاری در حال برگزاری است.

حمید والی زاده  با بیان اینکه در ایان روز نخست تیم‌های کشتی لرستان موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آوردند، اظهار داشت: تیم کشتی لرستان با 11 کشتی‌گیر آزاد کار و  12 کشتی گیر فرنگی کار در هشت وزن متفاوت آزاد و فرنگی در این مسابقات حضور دارد.

وی اظهار داشت: تعداد 6  تیم در رشته کشتی آزاد و تعداد ۸ تیم در رشته کشتی فرنگی در این مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه مسابقات کشتی آزاد در یک گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، اظهار داشت: در مسابقات کشتی آزاد تیم بیمه رازی لرستان با ستارگان ساری، هیأت کشتی استان البرز، پیام نور مازندران و رعد پدافند رقابت خواهد کرد.

وی با اشاره به شرکت هشت تیم در دو گروه برای برگزاری مسابقات کشتی فرنگی اظهار داشت: تیم بیمه رازی لرستان در گروه A با تیم‌های شادروان عزیزاله یگانه اندیمشک، سینا صنعت ایذه، بیمه رازی لرستان و فلک‌ الافلاک تهران رقابت خواهد کرد.

رئیس هیئت کشتی استان لرستان افزود: این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اسپانسری بیمه رازی کشور برگزار می‌شود و هیئت کشتی استان برنامه ریزی‌های خود را در راستای برگزاری باانسجام و پرشور این دوره لیگ برتر کشتی در لرستان اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان استان به برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی توجه ویژه نشان دهند شاهد تکرار این‌گونه مسابقات در لرستان خواهیم بود، افزود: با حمایت مسئولان قطعا در سال‌های آینده نیز شاهد حضور شرکت بیمه رازی به عنوان اسپانسر مالی این مسابقات در استان خواهیم بود و این رویدادهای ورزشی که در معرفی استعدادهای کشتی لرستان موثر است، تکرار خواهند شد.

به گفته وی هیئت کشتی لرستان به دنبال برگزاری پرشور لیگ برتر کشتی کشور است.

کد خبر : ۴۰۶۸۹۷