خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار برگزار شد؛

آیین تجلیل از فعالان هفته فرهنگی و اقتصادی استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۶۹۸

آیین تجلیل از فعالان هفته فرهنگی و اقتصادی استان لرستان با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، آیین تجلیل از فعالان هفته فرهنگی و اقتصادی استان لرستان با حضور استاندار لرستان، معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و مسئولان استانی در سالن جلسات استانداری برگزار و از خبرنگاران، غرفه‌های برتر، مسئولان اجرایی و کمیته‌های برگزاری هفته فرهنگی و اقتصادی استان تقدیر شد.

 در این آیین از رئیس ستاد هفته فرهنگی و غرفه‌های برتر تجلیل به عمل آمد و از 150 هنرمند و 70 نفر از خبرنگاران استان به دلیل پوشش اخبار این هفته و کمیته‌های این نمایشگاه نیز تجلیل شد.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار به عنوان رئیس ستاد هفته فرهنگی، مدیرکل ارشاد اسلامی استان به عنوان  غرفه برتر و مسئول کمیته فرهنگی نیز در این جلسه مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
همچنین غرفه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، غرفه سازمان صنعت معدن و تجارت استان، غرفه دانشگاه لرستان، غرفه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، غرفه پارک علم و فناوری استان، غرفه آموزش فنی حرفه‌ای، غرفه آب و فاصلاب شهری، غرفه امور بانوان استانداری، غرفه جهاد کشاورزی، غرفه شرکت توزیع برق استان و غرفه شهرداری خرم‌آباد نیز در این مراسم به عنوان غرفه‌های برتر معرفی شدند.

 انتخاب غرفه‌های برتر  توسط سه نفر کارشناس و با در نظر گرفتن شاخص‌های  10 گانه علمی و عملیاتی نمایشگاهی انجام شده است.

لازم به ذکر است هفته فرهنگی-اقتصادی استان لرستان 25 تا 29 مرداد 95 در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز