خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان مطرح کرد:

برخورد با مدیران حاشیه‌ساز دستگاه‌های اجرایی

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۰۰۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: ورود مدیران دستگاه‌های اجرایی به مسائل حاشیه‌ای ممنوع است و هر مدیری بخواهد حاشیه‌سازی کند با واکنش فوری مدیریت ارشد استان روبرو می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، مهرداد غضنفری در نشست با خبرنگاران با اشاره به برخی تغییرات مدیریتی که در سازمان جهاد کشاورزی استان رخ داده است، افزود: مدیران اجرایی دستگاه‌های مختلف استان باید به دور از حاشیه و اتلاف انرژی در راستای تحقق اهداف نظام و دولت بصورت هماهنگ عمل کنند.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین دستگاه های اجرایی استان در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی باید به دور از هر گونه حاشیه سازی باشد، اظهار داشت: با توجه به تاکیدی که بر استفاده از نیرو های توانمند بومی در استان وجود دارد و با توجه به توافق هایی که با رئیس جهاد کشاورزی استان در این خصوص صورت گرفته بود، تغییرات اخیر این دستگاه بدون ارایه ادله قابل قبول صورت گرفته که در عین حال خلاف توافق‌های اولیه انجام شده که در نهایت منجر به حاشیه در چنین دستگاه مهمی شده است.

رئیس‌جهاد کشاورزی لرستان اجازه ورود به هیچ کدام از جلسات مدیران استان را ندارد

غضنفری تاکید کرد: رئیس جهاد کشاورزی استان لرستان به دلیل هماهنگ عمل نکردن با مدیریت ارشد استان تا زمانی که تصمیم گیری نهایی در مورد تغییرات اخیر این دستگاه صورت نگیرد اجازه ورود به هیچ کدام از جلسات را ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری افزود: کسانی باید مجموعه مدیریتی دولت را برعهده گیرند که به برنامه های آن اعتقاد و باور داشته باشند و در غیر این صورت نمی‌توانند مجری خوبی برای رسیدن به اهداف مورد نظر باشند .

وی با بیان اینکه تجربیات و توانمندی‌های افراد نیز باید در همین راستا به کار گرفته شود، گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب‌تر در راستای تحقق اهداف ترسیم شده مورد نظر کار باید به اهل آن سپرده شود و روند پیشبرد کار همواره باید بر مبنای ادله، قانون و منطق مناسب باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان افزود: قرار ملاقاتی با معاون وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص گذاشته شده است که در آن جلسه تغییرات سازمان جهاد کشاورزی استان تعیین تکلیف نهایی می شود.

غضنفری‌افزود: حاکمیت ارشد استان هرگونه حاشیه و بی‌تدبیری در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های مورد نظر دولت را نمی‌پذیرد و عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی که در این زمینه بی‌تدبیری داشته باشند و منجر به حاشیه شود قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: مسئولان ارشد استان نسبت به دستگاه‌های اجرایی که بر امور حاشیه‌ای تمرکز کنند و بخصوص مجموعه جهاد کشاورزی که نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد بی تفاوت نمی‌تواند باشد و بزودی تصمیم گیری نهایی در این مورد صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز