خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان به ایلنا خبر داد:

برپایی نمایشگاه هفته پژوهش در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۳۰۱

رئیس دانشگاه لرستان از برپایی نمایشگاه هفته پژوهش در استان لرستان خبرداد.

خسرو عزیزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهارکرد: اساس هفته پژوهش این است که دستاوردهای پژوهشی و فناوری پژوهشگران، فناوران، کارآفرینان و معلمان به نمایش گذاشته شود تا دانشجویان با دیدن این دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری انگیزه پیدا کرده و ترغیب و تشویق شوند.

وی افزود: براساس نمایش این دستاوردها فناوران برتر شناسایی می‌شوند.

عزیزی بیان کرد: در این هفته نمایشگاه فن‌بازار توسط پارک علم و فناوری استان و نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان از تشکیل کمیته کارآفرینی در استان خبرداد و تصریح کرد: از سوی مهندس بازوند استاندار لرستان، مهندس قلاوند مدیر کل فنی و حرفه‌ای لرستان به عنوان مسئول کمیته کارآفرینی در هفته پژوهش استان انتخاب شده است.

 وی بیان کرد: در غرفه‌های نمایشگاه هفته پژوهش دستاوردهای پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برای بازدید علاقمندان به نمایش درمی آید.

عزیزی گفت: در کنار این نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های فناوری و پژوهشی با حضور اساتید مجرب استان، نیروهای علمی خبره در دستگاه‌های اجرایی لرستان و موسسه کارآفرین استان همدان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه از موسسه کارآفرین استان همدان به منظور دادن مشاوره به دانشجویان دعوت شده است، بیان کرد: همایش‌هایی نیز در هفته پژوهش در راستای مسائل علمی، پژوهشی با محوریت بررسی چالش‌های استان و شعار سال برگزار خواهد شد.

نمایشگاه هفته پژوهش در استان از 13 آذر ماه به مدت 5 روز در دانشگاه لرستان برپا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز