خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای‌شهر‌ خرم‌آباد:

زمین‌های شهر خرم‌آباد به تاراج نرفته است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۸۳۸

رئیس شورای‌شهر‌ خرم‌آباد گفت: زمین‌های خرم‌آباد به تاراج نرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، محمد حسین‌پور در نشست‌خبری افزود: این‌گونه نیست که زمین‌های شهر به تاراج رفته باشد چراکه دستگاه‌های نظارتی استان روی تمامی موضوعات حساسیت دارند.

وی اظهار داشت: تمام طرح‌هایی که در شورای‌شهر به تصویب می‌رسد با پیشنهاد شهرداری است و تاکنون هیچ طرحی بدون پیشنهاد شهردار در شورا مصوب نشده است.  

 رئیس شورای شهر خرم آباد بیان داشت: عملکرد شورای شهر از سوی دستگاه‌های نظارتی به خوبی رصد شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر تخلفی صورت بگیرد و یا رانتی در کار باشد این دستگاه‌ها به خوبی از آن آگاه بوده و اقدامات لازم را انجام میدهند.  

وی با اشاره به عملکرد شورای شهر خرم آباد در دوره اخیر اظهار داشت: من به عملکرد شورای چهارم نمره خوبی می‌دهم اما در حقیقت این مردم هستند که باید در این زمینه قضاوت کرده و در مورد عملکرد شورا اظهار نظر کنند.  

وی با انتقاد از سازمان نظام مهندسی استان لرستان اظهار داشت: این سازمان چند هزار پروانه مجوز برای مهندسان صادر کرده اما یک‌نفر از آنها برای طرح مطالعاتی زیرگذرهای پل شهدا و پل دارایی زاده ما را کمک نکردند.

وی در ادامه نسبت به وضعیت زیرگذرهای موجود در شهر خرم‌آباد که دوره‌های گذشته احداث شده بودند انتقاد کرد و گفت: در مورد حصارکشی‌های انجام شده در پارک صخره‌ای به شدت انتقاد دارم و از شهردار می‌خواهم که به این موضوع رسیدگی کند.

وی با انتقاد از انجام پروژه‌های غیر کارشناسی شده، تصریح کرد: به‌عنوان یک مهندس وقتی از این زیرگذرها عبور می‌کنم از خودم خجالت می‌کشم.

حسین‌پور با بیان اینکه در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر کاندیدا نمی‌شود، عنوان کرد: امروز تصمیم گرفتم برای انتخابات آینده شورا کاندیدا نشوم اما دوره چهارم شورا را اگر با دوره‌های قبلی مقایسه کنید می‌توانید افزایش سرانه فضای سبز، فضاهای ورزشی و... را متوجه شوید. 

حسین‌پور همچنین پروژه بوستان آبشار طلایی را یک افتخار بزرگ برای شورای‌شهر چهارم دانست و بیان کرد: با وجود تمام اختلاف‌نظرهایی که بین اعضای شورای‌شهر وجود داشت خوشبختانه برآیند کار شورای چهارم خوب بوده است.انتقاد از اعضای شورای شهر باید با ارائه شاخص و ارزیابی باشد.

وی در پایان افزود: وضعیت ورودی‌های شهر قبل از دوره چهارم شورا چگونه بود؟! اما امروز شاید اجرای پروژه‌هایی در ورودی‌های شهر هستیم که توسط شورای شهر مصوب شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز