خبرگزاری کار ایران

معاون امداد و نجات هلال احمر لرستان خبرداد:

امدادرسانی به 2 هزار و467 نفر توسط تیم‌های امداد و نجات هلال احمر لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۰۶۶

معاون امداد و نجات هلال احمر لرستان گفت: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان لرستان در ایام نوروز به 2 هزار و 467 نفر امدادرسانی کردند.

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد افزود: در طرح نوروزی امسال تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان لرستان به دو هزار و 467 نفر امداد رسانی کردند و در این مدت 89 نفر توسط تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تعداد حوادث امدادرسانی شده در استان را 164 مورد برشمرد و افزود: تعداد مصدومانی که در این ایام هلال احمر با آنها مواجه شد 514 نفر و تعداد متوفیان 10 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه 334 نفر توسط تیم‌های امداد و نجات به صورت سرپایی درمان شدند، گفت: در طرح نوروزی مجموع نیروهای عملیاتی 653 نفر روز بوده است.

محمدی بیان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حوادثی که جمعیت هلال احمر استان امسال با آن رو‌به‌رو شد 16 درصد کاهش یافت.

وی به کاهش 35 درصدی مصدومان نسبت به سال گذشته  اشاره  و تصریح کرد: تعداد متوفیان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه تعداد امدادرسانی جمعیت هلال احمر نسبت به سال قبل 25 درصد کاهش داشته است خاطرنشان کرد: تعداد اسکان 10 درصد کاهش، تعداد انتقال مصدومان 17 درصد افزایش و تعداد مراجعه کنندگان سرپایی 40 درصد کاهش یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان  همچنین از اسکان هزار و 973 نفر توسط جمعیت هلال احمر لرستان طی ایام نوروز خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز