خبرگزاری کار ایران

شیرزاد بسطامی:

انتشار آگهی‌های دولتی در ویژه‌‌نامه‌های استانی نشریات‌سراسری غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۲۶۸

معاون اداره‌کل ارشاد لرستان گفت: دفاتر نمایندگی نشریات‌سراسری استان ملزم شده‌اند از درج آگهی‌های دولتی در ویژه‌نامه‌های استانی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا لرستان، شیرزاد بسطامی با اشاره به بند ١٦ ماده ٦ دستورالعمل اجرایی توزیع و انتشار آگهی‌های دولتی گفت: بنا بر این بند از دستورالعمل، دفاتر نمایندگی نشریات سراسری استان ملزم شده‌اند از درج آگهی‌های دولتی در ویژه‌نامه‌های استانی خودداری کنند.

وی افزود: این آگهی‌ها شامل فراخوان مناقصه و مزایده نیز می‌شود و در صورت عدم رعایت دستورالعمل، موارد تخلف به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت اعلام و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، همچنین با اشاره به بند سوم آیین‌نامه‌ی تمرکز، توزیع و نشر آگهی‌های دولتی، ابراز داشت: این آگهی‌ها به نشریات محلی تعلق می‌گیرد که همواره دارای ٨ صفحه یا بیشتر بوده و حداقل شش ماه به‌طور منظم و مطابق با دوره‌ی انتشار و گستره‌ی توزیع مصوب خود منتشر و در دسترس عموم قرار گرفته باشند و روزنامه‌های سراسری دارای نمایندگی در استان نیز جهت برخورداری از این آگهی‌ها می‌بایست یک‌صد نسخه از آن نشریه را لزوماً از طریق دکه‌های مطبوعاتی استان توزیع نموده و یک نسخه را به این اداره کل تحویل دهند.

بسطامی در پایان خطاب به برخی نشریات محلی استان لرستان که به صورت نامنظم چاپ و توزیع می‌شوند، گفت: در صورت تداوم این موضوع و عدم چاپ به مدت شش ماه، نشریات مشمول اجرای ماده‌ی ١٦ خواهند شد.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز